Hvem bære ansvaret for at et brev er kommet frem, Jeg har modtaget en 3 rykker pludselig på en p-bøde fra Q-Park på min firma bil på en parkering der skulle være gjort i januar 2018. uden gyldig p-billet. jeg har selvfølgelig gjort indsigelse mod kravet at jeg aldrig har modtaget påmindelse eller påkrevet på min firmabil, men nu har jeg fået et brev retur fra Kredinor tidliger "KOB" som skriver deres klient fastholder kravet om betaling for. er der noget lovgivning på dette område , da jeg ikke har modtaget noget fra dem før. Kredinor siger bare kunden har ikke modtaget breve retur så vi anser dem for leveret og det er der også tidligere faldt dom omkring dette i retten på andre sager. |
Denne type firmaer er meget kreative
Det er nemt at tjene kr. 300,00 ved at påstå at opkrævning er sendt!
Prøv at checke trustpilot!
Har selv haft en sag med et lignende firma, der køber fordringer. Denne var på toldbearbejdning af forsendelse fra Taiwan.
Hovedstol på kr. 243,00. Helt ok.
Men faktura er aldrig modtaget, men rykker med kr. 200,00 i gebyrer er modtaget?
Ved telefonisk henvendelse og lidt diskussion omkring faktura ikke er modtaget, men rykker fremkommer, blev gebyrer slettet. Bekræftet via email.
Men som et andet firma, der køber P-gebyrer, sagde: "Når påmindelse ikke er modtaget retur, betragtes denne som modtaget!".