Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny webshop søges :)

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak for feedback :)

Ja det er et affilliate link.. som jeg tænkte kunne give lidt omsætning ud over salgene på siden.

Jeg er så småt ved at gå i gang med markedsføring. Her har jeg lavet lidt adwords search og lidt display annoncer.
Sideløbende laver jeg linkbuilding og nu kan jeg snart også fokusere på at skrive spændende indlæg der kan give gratis trafik.

Knappen med 'mere info' kan jeg godt lave pænere, men der skal lige investeres 48 euro i et plugin.

Mangler også muligheden for at indtaste 'antal' varer på produkterne..

men det er også fordi jeg har valgt at bruge en produktslider fra pickplugins da jeg ikke synes woocommerces standard var særligt pæn.

Har du nogen plug-ins eller en fremgangsmåde du kan anbefale så jeg får det ind som jeg vil have det? :)

Med venlig hilsen

Mark Källstrøm

Fra Skanderborg
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 56
Fra  Sarah fra Vissuel Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Faktisk så vil jeg synes det giver mening at opdele naturkasserne i de temaer du allerede har. Det mener jeg fordi, hvad man har behov for afhænger af ens lokation i Danmark. Jeg bor fx i skanderborg, her er skov og sø, men ikke hav. 

Det kan også godt være en basiskasse med ALT hvad der går igen i alle de forskellige og så tilkøb så man kan bruge den i skov, vandløb, sø og hav... Jeg tænker det er dig der er eksperten ;) 


Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sarah.

Jeg tror jeg kører med den her hvor brugerne selv skal sammensætte den.. Og så kombinerer i bunden med nogle "Bundles" hvor det hele er samlet i forskellige temakasser..

Jeg prøver mig lidt frem og ser hvad der skal til for at knække koden :)

 

Tak for værdifuld feedback.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 56
Fra  Sarah fra Vissuel Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

hov forresten - 

Shoppen er blevet mere overskuelig, men der er stadig lidt rod rundt omkring med både runde og firkantede knapper (og manglende mellemrum mellem firkantede knapper) 
Den grønne farve er meget mere behagelig - men ikke den du bruger i dit logo ;) - den clasher lidt med de grønne i logoet.

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)