Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny webshop søges :)

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 13. Aug 11
Indlæg ialt: 80
Fra  AnalyzeMe Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark Källstrøm:

Konkurrenter, ja der er ikke nogen andre der sælger de her naturkasser så jeg skal have det budskab frem...

Hej Mark,

Som du nævner er der ikke nogen konkurrenter, jeg kunne hellere ikke finde dem :)

Synes dit produkt er rigtig spændende og tror helt sikkert det kan blive til noget.

Min første tank når jeg kigger på de produkter du tilbyder, vil nok være at jeg savner noget mere indhold i pakkerne.

Jeg synes de virker for ens, når jeg kigger visuelt på dem, før jeg så derefter kigger på teksten.

Som udgangspunkt er det vel 1 produkt du gerne vil sælge i flere varianter, og dette produkt kalder du for Naturkassen, hvis jeg nu forstår det korrekt?

I så fald tror jeg ikke du skal se din side som en webshop, men mere noget a.l.a deblåplanet eller Zoologisk Have, da de netop sælger dig en oplevelse, håber det giver mening.

Design er og har altid været af ens individuelle oplevelse, nogle ting fungere altid godt og andre nær så godt, så her skal du formår at ramme så bredt og på samtidig præcist.

Hvis du kunne være interesseret kunne jeg godt tænke mig at tage en uforpligtende snak med dig omkring din målgruppe.

Hvis du har lyst til kan du kontakte mig på 7199 8200 eller på info(snabelA)analyzeme.dk

Håber ovenstående er en hjælp :)

Mvh.

AnalyzeMe

Har du prøvet SEO Insight gratis Dansk SEO værktøj, ellers gør som 25.000 andre

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja produktet er jo Naturkassen.

Har så lavet forskellige varianter. Hvis jeg samler dem bliver prisen alt for dyr.. de 3 foldetavler koster 75 kr i indkøb for 3 og vandnet mv. Koster også hurtigt en del.

Det er svært lige at gennemskue hvordan jeg skal gøre herfra.. vil prøve at kigge på nogle af de ting i har fremhævet og se om jeg kan lave dem..

Kan jo godt lave farve på knapperne om, prøve at se om jeg kan gøre logoet skarpt (det er nok blevet smushet) mv. - men det kan da ikke være det der gør den afgørende forskel?

Hvordan vil i så mene jeg skal gøre helt konkret for at komme til mit første salg?

Skal jeg ændre noget med sammensætningen af kasserne? Måske lave det til et variabelt produkt på en måde i woocommerce..?
Jeg er på adwords og har også gang i linkbuilding (tager lidt tid da det er en ny side)

Tilmeldt 13. Mar 16
Indlæg ialt: 38
Fra  PRIMADeals.dk Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne det måske være interessant for børnehaver, SFO'er, folkeskoler osv? 

Er du aktiv på de sociale medier?

Hvad med at lave en lille video med instruktion til hvordan udstyret i kassen skal/kan bruges og hvad kassen i det hele taget indeholder? Denne kunne du dele på de sociale medier og bruge på din hjemmeside.

Hvad med selv at arrangere nogle ferieaktiviteter f.eks. her i påsken og tilbyde din kasse som en del af pakken?

Blot nogle hurtige tanker...

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian. :)
Tak :) det er i hvert fald tanker til videreudvikling :) jeg er ikke helt dér endnu :)

Men der er selvfølgelig klart muligheder i det.

Jeg er så småt i gang både med SEO og socialt. Video er nok en ting jeg lige skal have mod til at kaste mig ud i.

Skoler, sfo'er mv. Kan godt være kunder på sigt. Men lige nu er det private jeg vil ud og ramme.

Arbejder selv på en SFO og jeg er nødt til at lave noget unikt materiale selv hvis jeg skal adskille mig, da det fleste af de her materialer i forvejen er tilgængelige på deres indkøbsaftaler - hvorfor jeg vil være for dyr :)

Men ideen med mit koncept kommer også ud af at jeg gerne vil have forældre til at tage deres børn med ud i naturen, for det kommer de ikke i skolen - i hvert fald ikke der hvor jeg arbejder ;)

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mark

Jeg har lavt en video, hvor jeg går dit design igennem. 

Jeg siger på et tidspunkt, at man ikke kan se store billeder på produkt siden.

Det er forkert, 

Jeg håber den kan hjælpe dig. 


God arbejdslyst!!

René

Fra Skanderborg
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 56
Fra  Sarah fra Vissuel Skrevet kl. 08:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Fritlagte billeder: Ideelt set så tager du først et nyt billede af pakkerne (skov, strand osv) med en hvid baggrund på hvidt gulv OG godt lys. (2 store stykker hvidt pap og godt dagslys med en god lampe KAN gøre meget)  disse billeder sender du så til en grafiker - som sletter baggrunden i photoshop (det burde ikke tage lang tid med et billede taget på hvid baggrund) 
Start evt med at tage de billeder om og lave dem alle i samme str. -> det vil hjælper MEGET

Få en grafiker til det (dit antal af varer gør at det er under en times arbejde for den professionelle grafiker - og derfor godt givet ud for at have et mere professionelt udtryk.) eller brug fx canva.com og sæt dig selv ind i hvordan man gør. De fleste webshops kører med kvadratiske billeder :) 


Hvis du ændrer mening og har brug for hjælp til det, så er du velkommen til at skrive til mig på sarah@vissuel.dk . Jeg vil gerne hjælpe dig med at lave alle dine billeder i den samme str. 

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de mange fine svar.

I har alle været med til at sparke mig videre.



Jeg er gået i gang med at rydde op på siden ud fra det i har sagt.

I stedet for 4 forskellige naturkasser vil jeg lave 1 - Og så kan man designe sin egen ved at tilføje ting.. Så bliver det måske lidt mere overskueligt og lettere at sælge..

Men hvad skal den ene indeholde - Sarah du nævnte at du kunne være målgruppen... Hvor basis skal min naturkasse være? :) (Hvad skal være en kasse og hvad skal være tilkøb?) :)

Tænker man jo også nemt kan fare vild i de mange ekstra produkter...



Når jeg tager nye billeder, vil jeg lave dem firkantede så de ligger på linje. - Jeg har fundet nogle online tools der kan fjerne baggrunden fra billederne..

Jeg har ryddet op på forsiden og rykket rundt som anbefalet i videoen.. Den sorte bjælke er væk, menuen er rykket lidt op, optin er fjernet indtil videre. (Vil lave en anden model)


Ja, så er det lige hvordan jeg skal videre herfra.. Skal jeg mon lave et grupperet produkt i Woocommerce? (Der kommer jo hurtigt mange mulige tilkøb hvilket jeg tænker forvirrer mere end det gavner...)


Hvad tænker i om det?


Med venlig hilsen

Mark Källstrøm
Natur-butikken.dk

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan måske endda vise ét produktbillede med alt indhold uden pris og så lave det fuldt valgfrit hvilke produkter man kommer i...

Kan være at folk så køber 2 stk. af hver i stedet for 1...

Hvad tænker i? :)

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fulgt jeres råd og synes selv at jeg er kommet langt.

Det kunne være sjovt at høre hvad i synes om siden nu hvor jeg har lavet det lidt om...

Med venlig hilsen

Mark Källstrøm

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej mark

Det ser bestemt meget bedre ud, dog vil jeg ikke anbefale at linke til GoDream fra din butiks sektion. Men i stedet oprette et blogindlæg i din blog..hvor du fortæller om gratis naturoplevelser, som du kan anbefale.

Det er pænt af dig linke til til dem...men med mindre du får betaling for det, giver det ikke mening...ellers synes jeg det ser rigtigt god ud efterhånden.

Har kun se det på min mobil.

Tjekker desktop i morgen.

God arbejdslyst!!

Rene

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)