Ja produktet er jo Naturkassen.
Har så lavet forskellige varianter. Hvis jeg samler dem bliver prisen alt for dyr.. de 3 foldetavler koster 75 kr i indkøb for 3 og vandnet mv. Koster også hurtigt en del.
Det er svært lige at gennemskue hvordan jeg skal gøre herfra.. vil prøve at kigge på nogle af de ting i har fremhævet og se om jeg kan lave dem..
Kan jo godt lave farve på knapperne om, prøve at se om jeg kan gøre logoet skarpt (det er nok blevet smushet) mv. - men det kan da ikke være det der gør den afgørende forskel?
Hvordan vil i så mene jeg skal gøre helt konkret for at komme til mit første salg?
Skal jeg ændre noget med sammensætningen af kasserne? Måske lave det til et variabelt produkt på en måde i woocommerce..?
Jeg er på adwords og har også gang i linkbuilding (tager lidt tid da det er en ny side)
Feedback på ny webshop søges :)
|
|
|
Kunne det måske være interessant for børnehaver, SFO'er, folkeskoler osv? Er du aktiv på de sociale medier? Hvad med at lave en lille video med instruktion til hvordan udstyret i kassen skal/kan bruges og hvad kassen i det hele taget indeholder? Denne kunne du dele på de sociale medier og bruge på din hjemmeside. Hvad med selv at arrangere nogle ferieaktiviteter f.eks. her i påsken og tilbyde din kasse som en del af pakken? Blot nogle hurtige tanker... |
|
Hej Brian. :) |
|
Hej Mark Jeg siger på et tidspunkt, at man ikke kan se store billeder på produkt siden. Jeg håber den kan hjælpe dig. God arbejdslyst!! |
|
Fritlagte billeder: Ideelt set så tager du først et nyt billede af pakkerne (skov, strand osv) med en hvid baggrund på hvidt gulv OG godt lys. (2 store stykker hvidt pap og godt dagslys med en god lampe KAN gøre meget) disse billeder sender du så til en grafiker - som sletter baggrunden i photoshop (det burde ikke tage lang tid med et billede taget på hvid baggrund) Få en grafiker til det (dit antal af varer gør at det er under en times arbejde for den professionelle grafiker - og derfor godt givet ud for at have et mere professionelt udtryk.) eller brug fx canva.com og sæt dig selv ind i hvordan man gør. De fleste webshops kører med kvadratiske billeder :) Hvis du ændrer mening og har brug for hjælp til det, så er du velkommen til at skrive til mig på sarah@vissuel.dk . Jeg vil gerne hjælpe dig med at lave alle dine billeder i den samme str. |
|
Tak for de mange fine svar. |
|
Jeg kan måske endda vise ét produktbillede med alt indhold uden pris og så lave det fuldt valgfrit hvilke produkter man kommer i... |
|
Jeg har fulgt jeres råd og synes selv at jeg er kommet langt. |
|
Hej mark |
Bliv gratis medlem