Hej folkens. |
Er der nogle her der har erfaring med at launche og få første salg
Hej folkens. |
Er der nogle her der har erfaring med at launche og få første salg |
Hej Mark Jeg synes siden virker meget rodet og amatøragtig (undskyld udtrykket :-) ) Dit logo på forsiden er ikke i nogen særligt god opløsning, der er alt for mange forskellige skrifttyper/faver og jeg tror jeg talte til hele 5 forskellige typer af knapper på forsiden. Derudover er tekster/knapper ikke justeret på linje på siden, de hopper op og ned. Alt i alt et meget rodet udtryk, som jeg tror skræmmer mange væk. Håber du kan bruge det til noget og held og lykke med projektet :-) De bedste hilsner |
Jeg får desværre ikke nogen vild lyst til at købe i din butik. Den er lidt for rodet og uden struktur. Du har lidt for skrappe farver på knapperne og dit logo er desværre pixeleret. Den sorte bjælke gør heller ikke noget godt for førstehåndsindtrykket. |
Tak for feedback :) |
Jeg er OGSÅ forælder til en pige på 8 som ville have godt af lidt naturudfordringer ... jeg vil sige at jeg er i målgruppen og NEJ jeg ikke tryg ved at købe i din shop som den ser ud nu - sorry |
Tak for svar. |
Der er ikke noget galt med produkterne som sådan. De virker simple og ligetil. Men billederne taget på dit stuegulv (og ikke fritlagt), de faktum at der ingen struktur er i højden på produkterne (den nemme løsning på det er at lave billederne samme str og mængden af tekst ens) og den skriggrønne farve er alt sammen med til at give mig et dårligt indtryk af shoppen. Skovbanko er i øvrigt et fedt koncept :) |
Tak :) |
Sarah. Hvordan gør jeg det du siger? :) |