Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner med erfaring fra rejsebranchen søges til opstart af rejsebureau/rejseselskab

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Feb 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har masser af kreative ideer til opstart af rejseselskab med kontakter indenfor både konference- og eventsindustrien, foreninger osv. Overvejer derfor både erhvervsrejser, rundrejser og at være teknisk arrangør. Jeg har selv mange års erfaring fra rejsebranchen, men mangler en partner for at kunne virkeliggøre ideerne. 

Jeg har både indsigt i social medie markedsføring, kontrakter, booking, salg, rejseledergerning, priskalkulation, rejseplaner, osv.

Jeg søger en, som er fornuftig og har forstand på tal, men også er iderig og kreativ. 

Med venlig hilsen

Niels Lund

Tilmeldt 19. May 14
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, er du stadig på udkig efter en partner? Jeg er lige kommer tilbage fra barsel er søger nye udfordringer. Er uddannet cand. merc. og er tidligere analytiker så ved en del om forretninger :) ingen erfaring fra rejsebranchen andet end at jeg elsker at rejse. Men skriv evt privat herinde hvis du stadig leder efter een

Mvh Maggi

Tilmeldt 11. Jul 17
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 07:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maggi123

Kom du med i et rejsebureau projekt ?  Jeg søger hjælp og partner til vores safari og afrika rejse bureau

Mvh Kim Hansen  Afrikas Horisonter

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)