Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger maler, tømrer og byggefirmaer til fremtidige opgaver på Jylland, Fyn og Sjælland

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 25. Jul 17
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære iværksættere,

Mit navn er Kennet og jeg repræsenterer www.hvbt.dk

Grunden til jeg skriver herinde, er at vi står og mangler håndværkervirksomheder vi kan trække på ved fremtidige opgaver.

Opgaverne foregår over hele landet.

Det skal selvfølgelig ikke koste jer noget at komme ud og afgive tilbud til kunden. Det er først når I får ordren i hus fra kunden, at vi ønsker at få vores komission udbetalt på 15% af ordrebeløbet (8% ved Totalentreprise). - Altså sagt med andre ord, I skal ikke betale os noget, medmindre vi har øget jeres omsætning.

Lige på stående fod, står vi med flere opgaver både store som små - Hvor vi mangler et firma der kan varetage dette for kunderne.

Firmaer vi mangler:

-Malerfirmaer

-Tømrerfirmaer

-Murerfirmaer

-Byggefirmaer

Hvis dette er noget der kunne være interessant og aktuelt for jer, så lad mig endelig høre fra jer snarest.

Tilmeldt 21. Feb 16
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kennet

Kan du evt. sende lidt mere info på min email (xtrade@hotmail.com)

Mvh.

Zaki Shah

Fra Næstved
Tilmeldt 25. Jul 17
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Zaki

Ja selvfølgelig vil jeg det.

Jeg har skrevet en mail til dig med noget mere infoSmile

Tilmeldt 17. Jan 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart er det min vurdering at 15 % af ordrens værdi i kommission lyder af meget. Mange håndværkere har ikke så høje dækningsgrader..

Fra Næstved
Tilmeldt 25. Jul 17
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Moondanmark,

Servicen vi tilbyder giver virksomhederne arbejde, når de har huller i kalenderen, derfor mener jeg at vi kan tilbyde noget der er godt.

Vores erfaring siger at håndværkere sagtens kan have en god forretning ved os, da de selv styrer slagets gang. Udover det er de slet ikke forpligtet til at tage arbejde ind.

Mange håndværkerfirmaer der arbejder som underentreprenørere må undvære langt mere end 15%

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)