Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

cvr nr oprettet - hvad nu?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Feb 18
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg har nu oprettet en enkeltmandsvirksomhed og fået mit cvr nr. 

Med hvad gør jeg så nu?

Jeg skal have oprettet en hjemmeside - men hvor er det bedst?

Jeg skal lave fakturaer - men hvad skal jeg bruge til det?

Jeg skal vel også have oprettet en erhvervskonto eller hvordan med det? og det er vel hos banken?

Jeg synes jeg googler og googler, og leder efter en nål i en høstak - jeg mangler nogle gode råd.

Jeg skal kun bruge firmaet til en lille ekstra indtjening ved siden af mit fuldtidsjob.

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Erhvervskonto behøver du ikke, når det er en enkeltmandsvirksomhed, men din bank kan finde på at kræve det.

Fakturaer kan du lave i Dineros gratis version - har du brug for assistance, kan du opgradere til pro.

Hjemmeside kan du selv lave i wordpress eller Wix - eller du kan få hjælp til det. Har du brug for et tilbud på en hjemmeside incl tekster, er du velkommen til at sende mig en pb. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

casscleaning:

Jeg skal lave fakturaer - men hvad skal jeg bruge til det?

Jeg skal vel også have oprettet en erhvervskonto eller hvordan med det? og det er vel hos banken?

fakturaer kan du lave gratis i www.dinero.dk som er et regnskabsprogram og du skal absolut enten bruge et sådan, og bruge det helt jævnligt så du får bogført alt - eller du skal betale dig fra det

Du må gerne have en personlig konto i banken med dit CVR tilknyttet som enkeltmands- men meget få banker accepterer det i dag - de kræver det skal være regulær erhvervskonto  DU kan jagte lidt rundt - priser her https://johnhannover.blogspot.dk/2018/01/lidt-om-bankers-priser.html 

Du kan måske med fordel lade din virksomhed købe bogen Personlig virksomhed, som kører opstaten igennem letlæst sammen med skat, moms og en masse andet. Den findes som e-bog eller paperback http://jh-e-books.blogspot.dk/2015/09/personligvirksomhed.html 

god vind med det John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Feb 18
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svar :)

Fra Skanderborg
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 56
Fra  Sarah fra Vissuel Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med beslutningen om at starte virksomhed :) 

Webside: lad være med at falde for de gængse du får det gratis, men på abonnement. Det er en alt for dyr løsning i længden. 

Faktura: Jeg bruger selv dinero's gratis version, den fungerer SÅ fint

Erhvervskonto: Forhør dig i din egen bank, men shop også lidt rundt. Der er STOR forskel på hvad banker tager for at oprette erhvervskonto. 

 
Herudover:

Jeg ser rigtigt mange iværksættere, der får ikke får lavet deres logo af en professionel. 

Det kan være både dumt og dyrt. Enten fordi du sender de forkerte signaler og derfor skræmmer kunderne væk. Eller fordi det logo der er lavet simpelthen er dårligt håndværk og skal laves helt om eller rentegnes for at kunne benyttes på tryk. 

Derfor har jeg skrevet en guide med '6 uundværlige tips til dig, der skal have lavet et logo

Du kan hente her: https://vissuel.dk/logo-design-tips/

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)