Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Råd til wordpress tema

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Sep 16
Indlæg ialt: 105
Fra  GD online Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey venner

Jeg har netop lavet siden http://heste-til-salg.dk og leder nu efter et godt Wordpresstema, hvor besøgende selv kan lave opslag med de heste, som de har til salg.

Det kan også være at et plugin kan klare det - men kan ikke finde noget.. nogen der kan hjælpe?

Fra Assens
Tilmeldt 7. Jul 13
Indlæg ialt: 161
Fra  FrontWeb - Webbureau | Hjemmesider, Webshop & Grafik Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tommy,

Vi kan hos FrontWeb skræddersy en webshop til dig.

Vores råd angående temaer.

Være meget målrettede om, hvad du vil havde. Vi kan dog os godt hjælpe med at sætte et tema op med det du ønsker.

Hvorfor vælge FrontWeb?

Vi udvikler din nye hjemmeside i et moderne og mobilvenligt webdesign. Det er meget afgørende, at dine potentielle kunder får den optimale brugeroplevelse, uanset om kunden besøger din hjemmeside fra deres desktop, tablet eller smartphone. Din hjemmesider bliver skræddersyet dine behov.

Udarbejdelsen af din hjemmeside fungerer igennem et enkelt og gennemskueligt forløb, hvor vi vil tager dig i hånden hele vejen og guide dig.

Din hjemmeside bliver bygget i tidsvarende systemer og moduler. Som bliver skræddersyet til dine behov samt fremtidssikrede

Vi har os nogle referencer, hvis du ønsker at se frontweb.dk/referencer

Ps. Ring eller skriv for gratis sparring

Forsat goddag!

Fra København
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 112
Fra  Diverso Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg ville bede én om at gøre den slags. Fora og lignende kan drille en smule.

Sig til hvis du vælger den vej.

Jakob

Fra Melby
Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 13
Fra  ONIO Media Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tommy

Spændende projekt du har gang i.

Vi kan hjælpe dig med at bygge en webshop eller måske en marketplace lignende dba var en bedre løsning, hvor sælgerne selv har mulighed for at oprette sin hest, og du kan tage salær eller et fast fee eller lignenden. 

Hvis du vil høre mere så kan du fange mig på 53571170 eller rf@onio.dk

Med venlig hilsen 

Rune Furbo

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

tommyanders212:

Hey venner

Jeg har netop lavet siden http://heste-til-salg.dk og leder nu efter et godt Wordpresstema, hvor besøgende selv kan lave opslag med de heste, som de har til salg.

Det kan også være at et plugin kan klare det - men kan ikke finde noget.. nogen der kan hjælpe?

Prøv at kigge på pluginet WC marketplace. 

Det kan måske hjælpe dig lidt videre.

Angående tema valg, så er der enormt stort udvalg her, men jeg vil anbefale at du først får styr på funktionen af siden og derefter får valgt tema / lavet et tema.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)