Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Træt af folkeskole! JEG VIL IGANG.

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)
Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jesper,

Vores indlæg krydsede - du er alt for nuanceret til at blive kaldt sat ;)

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, "sat" er vidst den eneste kategori jeg ikke falder ind under ;-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, enig...hvis du er 15 år, så er folkeskolen færdig lige om lidt.

Problemet er, at uanset, hvor meget du tror på din egen ide, så vil sikkert fejle første gang.

Og har du ikke en 9. klasses, så er det ekstremt svært at komme videre bagefter - skulle du en dag får den lyst.

Så suck it up, gennemfør 9. klasse, og meld dig også gerne til en ungdoms eller erhvervsuddannelse. 

Du vil opdage at skolegang efter fokeskolen er helt anderledes.

Og så er skolegang altså ingen hinding for sideløbende at starte en virksomhed op - Det er bare et spørgsmål om hvor meget du vil det

Fra Haderslev
Tilmeldt 7. Nov 17
Indlæg ialt: 22
Fra  Ofidan Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Til info så er jeg 26 startede min virksomhed på hhx og har brugt uddannelsen til at vidreudvikle min virksomhed... så gammel ... nej næppe ... modig ... ja .... iværksætter ... Jeps ;) 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jakob Bank:

Tråden her er fuld af satte gamle mænd, der ikke tør risikere noget, om det så gjaldt deres liv.

Alle succesfulde unge iværksættere siger derimod samstemmende, at ungdommen er det bedste tidspunkt at starte selvstændigt på.

Trådstarter, du har den rigtige attitude - bare giv den gas og kom til mig, hvis du har brug for hjælp.

hold da op - du må så se noget andre ikke kan se. Jeg ser ikke gamle mænd her faktisk - kun en totalt uansvarlig kortfattet Jakob Bank  - 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej John,

Tak for den ene stjerne - jeg har kvitteret med fem til dig for din altid behagelige og sympatiske stil.

Vil du desuden venligst uddybe, hvorfor jeg er uansvarlig? Det er en meget grov påstand, som du forhåbentlig har belæg for.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jakob Bank:

Hej John,

Tak for den ene stjerne - jeg har kvitteret med fem til dig for din altid behagelige og sympatiske stil.

Vil du desuden venligst uddybe, hvorfor jeg er uansvarlig? Det er en meget grov påstand, som du forhåbentlig har belæg for.

Det er du fordi du svarer helt uden - enten at læse hvad andre skriver - eller mener de er galt ude - og i så fald mener jeg DU er helt galt ude

Vi skal ikke være enige. Jeg mener dit svar isoleret set er sådan nogenlunde det dårligste i denne måned - men du skal jo råde som du vil. Eneste måde at vise trådstaret, at nogen synes du rådgiver skørt her - er lav stjerne
Uansvarlig - er i forhold til bedømmelsen alle andre er gamle (og jeg er ikke engang mellem dem) - den der rent ud - barnlige form - over for rådgiving af en 15 årig der vil droppe ud af skolen  - og ja - de to ting sammen synes jeg er totalt uansvarlige 
En 15 årige - formentlig midt i 9 klasse  skal IKKE rådes til at følge mavefornemmelse og droppe skole totalt

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 29. Aug 13
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er generelt ikke fortaler for slå-koldt-vand i blodet metoden. Sidder du med en idé og gerne vil ud med den, så synes jeg da du skal det. Folk får det tit til at lyde sådan, at en uddannelse kun er noget man kan tage, når man er ung. Det er jo ikke tilfældet. Hvis det ikke er >>dér<< man er, så er det ikke der man er. Tag rumtemperaturen, snak evt. med et klogt hoved du kan stole på, som ikke løber afsted med din idé. Find ud af, om den reelt er noget værd. Jeg ville ikke lade min gejst stoppe her :-) 

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Cookie - John Hannover:
Det er du fordi du svarer helt uden - enten at læse hvad andre skriver - eller mener de er galt ude - og i så fald mener jeg DU er helt galt ude

Er jeg uansvarlig eller galt ude? Der er stor forskel.

Dit meget dårlige sprog gør det desværre svært for mig at forstå resten af dit indlæg.

Jeg tolker det dog sådan, at det er uansvarligt at råde nogen overhovedet til at stoppe med skolen efter 9. klasse. Er det korrekt?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jakob Bank:
Jeg tolker det dog sådan, at det er uansvarligt at råde nogen overhovedet til at stoppe med skolen efter 9. klasse. Er det korrekt?
ja absolut med mindre man har meget indgående viden om personen. Tusindvis og atter tusindvis af unge vil ud af 9 klasse og droppe ud og tidens iværksætter - DO IT 

Det er helt uansvarligt i mine øjne uden en meget speciel viden om den enkelte unge, at støtte en i at hoppe ud inden eller i 9 klasse og samme at kalde de mange gode råd om at kombinere, som kommende fra gamle mænd 

jeg er ked af du har svært ved mit dårlige sprog - en glad for du har fattet mit budskab

vh John h

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 4 (34 indlæg)