Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris på Wordpress-side

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Oct 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

En kammerat og jeg er i opstarten af en studierelateret virksomhed, hvor vi vil knytte en hjemmeside på.
Vi er lidt i vildrede omkring prislejet på netop sådan en side. Så hvad vil sådan en side komme til at koste hos en af jer?

Siden skal indholde:

Mulighed for artikler/blogindlæg
En kalender, hvor det er muligt at se kommende arrangementer.
En forside, hvor de senester artikler og arrangementer vises på.



Det er selvfølgelig meget groft sat op, så hvis der er spørgsmål kan i altid smide en besked. 

Mvh

Frederik

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik :-) 

En WordPress hjemmeside kan typisk købes for alt mellem 500 kr og 100.000 kr. Det handler om jeres ambitioner, samt hvilke krav i generelt sætter til samarbejdet og erfaringen/kompetencerne hos den udbyder som I ønsker. 

Jeg er Partner i ErhvervsHjemmesider.dk, hvor vi hjælper mindre danske virksomheder samt iværksættere, med at få succes online. Vi har en WordPress-hjemmeside pakke til en fastpris på 6.900 kr. ex. moms. Her får I et komplet setup, som er baseret på erfaringer og kompetencer som vi har opnået igennem +600 kundereferencer. 

Læs mere omkring vores hjemmeside løsning her: www.erhvervshjemmesider.dk/hjemmeside. Her kan du også se reference, kundeudtagelser samt læse omkring processen. 

Prisen er fast, og betales som en engangsbetaling. I har naturligvis mulighed for at vi hoster og supportere løsningen -såfremt I måtte finde dette aktuelt. 

Vil du have et oplæg tilsendt? Så smid mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk, eller ring på tlf. 69 69 11 34. Så kan vi tage en snak omkring jeres case, hvis du/I finder det aktuelt. 

Hav en rigtig god aften :-)

Tilmeldt 7. Feb 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik

Jeg vil gerne lave jeres hjemmeside, og jeg er uddannet web-integrator så er uddannet til at lave hjemmesider.

Bestod min eksamen og svendeprøve, begge med et 12-tal. Du kan sagtens få lov til at se de hjemmesider jeg har lavet.

Jeg kan gøre det for 1.500 kr med det du beskriver den skal indholde og hvad du ellers ønsker den skal indholde.

Er ekstra god til selve udseende på hjemmesiden, så den både er brugervenlig og ser godt ud.

Med venlig hilsen

Michella Christensen.

Tilmeldt 3. Jul 17
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik

Hvad er din mail? Så vil jeg sende dig et tilbud, og hører mere om dit projekt

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

I og med at i er studerende og der er tale om et mindre site, vil jeg anbefale jer at lave hjemmesiden selv. Så skal i kun betale for webhotel (kan fås gratis i helt år eller helt ned til 9,- pr, mnd.) og så 45,- for domænenavnet.

Det er i dag ganske let at sætte en WordPress hjemmeside op, plus i vil lære lidt om processen undervejs - hvilket er god viden at have, uanset hvilken virksomhed i kommer til at arbejde for i fremtiden eller hvis i selv laver et firma :-)

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Fra Skanderborg
Tilmeldt 1. Jan 17
Indlæg ialt: 166
Fra  Online Relation Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit råd er også som de andre - Wordpress. Jeg synes dog det kan betale sig at få en til det, så jeres firma fremstår seriøs. Uanset hvordan man vender og drejer det kan man ikke sætte en hjemmeside op, som fremstår professionelt hvis man ikke har lavet det før.

Men det er også min holdning. Og husk nu at pris og kvalitet hænger sammen.... og for Guds skyld vælg ikke et bureau som sælger jer en løsning, hvor der bliver brugt deres eget lukket CMS system.

Mvh Mads.

Tilmeldt 7. Feb 18
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik,

Har du en mail eller et telefonnummer man kan fange dig på?

Alternativt kan du kontakte os på kontakt@waymedia.dk

Vi er en nyopstartet virksomhed der søger kunder til vores portolio, og vi kan derfor tilbyde en billig og lækker WordPress hjemmeside :)

God weekend!

/Way Media

Brug for hjælp til online markedsføring? Send en mail til kontakt@waymedia.dk 

[Facebook Annoncering] [SEO] [VIDEO]

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)