Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Beregning af tab

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47152
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

nej dit indkøb af varer er ikke en udgift - det er dit vareforbrug og det er noget helt andet - lige som resten bliver rodet - Du virker slet ikke til at vide hvordan du laver regnskab og finder overskud til skat mm i alle fald, så af mange årsager: Få dog lige en bogholder online til at stille det på så det kan godkendes

vh JohnHannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Birkerød
Tilmeldt 29. Apr 11
Indlæg ialt: 1202
Skrevet kl. 13:11

Har du ikke en revisor som kan hjælpe dig? Både fordi vedkommende kender dine tal, samt sikkert kan læse instruksen fra udlejer og få lavet en opgørelse hertil, uden de store krumspring. Det burde være en standard ydelse, som ikke er så dyr (jeg lavede selv et par stykker sidste år ifb. forsikringsskader).

Statsautoriseret revisor - København

Fra Årslev
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 254
Fra  KH Finans Danmark ApS Skrevet kl. 10:56

Cocoblast:

Så det vil sige, at hvis jeg f.eks. sidste år trak løn ud til mig selv på 15.000 i februar, så kan jeg (baseret på sidste år) få godtgjort 15.000 i løn? Mine private udgifter er jo de samme, selvom jeg ikke skal betale de faste udgifter i min butik. 

En anden problemstilling er, at jeg i januar har afgivet ordrer på nogle varer, som skulle produceres fra bunden. Disse bliver sendt - og skal dermed betales - her i februar. Dvs. jeg har måske ikke et aktivt varekøb i februar, men et "forsinket" et (hvis det giver mening) De ordrer mangler jeg jo således penge til at betale, da jeg ikke har nogen omsætning. Kan jeg blive kompenseret for det, og evt. hvordan?

Du kan nok ikke få godtgjort hele din løn. Men du skal i hvert fald sikre dig bedst muligt. Hvis det er en enkeltmandsvirksomhed, du driver, skal din løn jo dækkes af dit nettooverskud.

Tror ikke på, at du kan få nogen kompensation for allerede bestilte varer. Dem må du selv dække (de bliver forhåbentlig også solgt på et tidspunkt).

Hvis du får brug for en nærmere gennemgang af tingene, må du sige til; så kan jeg nemlig godt hjælpe dig.

Mvh. Kasper

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)