Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp søges til min shop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Dec 07
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.jeg er i gang med at lave en hjemmeside/shop påhttp://www.bricksite.com og har egenlig haft den i et års tid nu..men men jeg er kørt sur i den og ved ikke om en kan hjælpe mig med at lave den til en smart shop eller om jeg skal starte med en helt ny.. det er også et nyt donæmenavn jeg skal ud og have

Mvh gitte,

Fra Herler
Tilmeldt 19. Jan 18
Indlæg ialt: 86
Fra  Secomea A/S Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gitte,

Send gerne en privatbesked til mig? :) Så skal jeg med glæde hjælpe dig videre da?

Andreas

Fra København
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 112
Fra  Diverso Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gitte

Ud af Brick, og over i noget bedre. Vil foreslå WooCommerce, når du nu kommer fra brick. Her kan du styre omkostningerne og tilpasse stort set som du vil. Jeg har en guide på min side, du er velkommen til at kigge der. Elers, sig til, send en direkte besked. Jeg tager gerne en ny opgave ind, og ingen udfordring er for stor :)

God søndag.

Jakob

Tilmeldt 3. Dec 07
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob ..

Tak for svar ,jeg har været inde og se hvad der var derinde. hvad koster en shop i laver .

Mvh gitte

Tilmeldt 3. Dec 07
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas.

Jeg har slettet min shop og er gået i gang igen men det er et kæmpe arbejde.

vil gerne hvis du kan hjælpe ,,

Big Smile

Mvh Gitte. jeg har fundet et nyt navn til shoppen så det er jeg ved at finde brand til ..

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gitte

Spændende at du vil i gang med en webshop, tillykke med den beslutning først og fremmest :-) 

Vi er eksperter i at hjælpe iværksættere i gang med deres webshop-eventyr, hvor vi pr. dags dato har lancerer +250 webshops for danske iværksættere / mindre virksomheder. Du er I den forbindelse meget velkommen til at sende mig en uforpligtende mail på simon@erhvervshjemmesider.dk, med en beskrivelse af hvad du gerne vil sælge, samt dine eventuelle ønsker til shoppen. Så vil jeg vende retur med et komplet oplæg ift. pris, muligheder og proces. Du er også velkommen til at give mig et kald på tlf. 69 69 11 34, hvis dette er lettest for dig. Samtidig vil jeg komme med et par forslag til hvordan din nye webshop kunne se ud. 

Du kan læse mere omkring vores populære webshop-løsning her: www.erhvervshjemmesider.dk/webshop

Håber på at høre fra dig. Hav en rigtig god weekend :-)

Fra København
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 112
Fra  Diverso Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gitte.

Beklager jeg ikke fik svaret så hurtigt. Det var et par projekter der skulle ud af døren.

Håber du er kommet videre.

Mvh

Jakob

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)