Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Prestashop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens.

Jeg har kastet mig ud i at undersøge det her Prestashop, men er sgu kørt lidt død i hvordan man styrer det her design...

Efter at have set forskellige how-to videoer er jeg ikke helt klog på det endnu.

Jeg er vant til at arbejde med Wordpress, så det er lidt nyt for mig det her..

Jeg har en skabelon på:
http://www.natur-butikken.dk/

Her er der f.eks. en "Custom text block"... Jeg kan godt finde modulet med dette og rette i det - Men hvad nu hvis jeg gerne ville have 1 tekst dér og en tekst et andet sted - Eller måske dele den op i 2 kolonner...

Er det så under "Design" og "positioner" at man vælger hvor på forsiden denne tekstboks skal være?

Der må da være en nemmere løsning... Jeg kan ikke lige se noget drag-and-drop i mit interface...

Der kommer helt sikkert mange flere spørgsmål og jeg vil da også helst kunne selv..
Måske i har et link til et sted hvor jeg kan gøre mig klogere på den her Prestashop version 1.7.2.4 ?

Fra København
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 112
Fra  Diverso Skrevet kl. 19:45

Hej Mark

Jeg ser at du har spurgt til magento og prestashop. Du har jo allerede erfaring i wordpress, hvorfor ikke blive der? Jeg synes klart at WooCommerce er det bedste, blandt dine tre forslag. Sig til hvis du kan bruge lidt mere input. Selv om du kan one-clicke en installation, vil jeg nok anbefale at du ser på WooCommerce før du bruger for meget tid med Presta eller Magento. Står det mellem presta og magento, er jeg også mest til prestashop.

God aften

Jakob

digital forretningsudvikling
diverso.dk

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 20:03

Hej Jakob.

Jeg har erfaring med Wordpress, men ikke med e-handel og derfor heller ikke woocommerce.

Jeg prøvede at installere Prestashop og det så ved første øjekast virkelig flot og nemt ud med check out osv... men jeg synes ikke det virker logisk med de her moduler og måden at opbygge siden på, selvom det meste var pakket og klart...

Har du et sted hvor jeg kan sætte mig ind i woocommerce i stedet.. f.eks. Tutorials mv..

Kan man også installere en skabelon af en shop på woocommerce?

Fra København
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 112
Fra  Diverso Skrevet kl. 17:08

Hej Mark

Skriv til mig direkte, eller fra min hjemmeside. Så kan jeg dele ud :)

God weekend.

Jakob

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 17:47

God vind med projektet.

Det kan godt være lidt kryptisk med Prestashop ind imellem. Men du kan eventuelt give os et kald på mandag på 41520100 - Lasse kan sikert godt finde en af vores Prestashop nørder der har tid til at hjælpe dig :) NB: Vi er Modified Solutions - Du kan evt læse videre på https://www.modified.dk/ 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)