|
Jeg ved godt at det her spørgsmål er en tand weird og intet har at gøre med Iværksætteri.... |
Hvis Du skal have uddrevet noget skummelt, kan vi sikkert finde et godt Amino tilbud til dig :)
Debat
|
Jeg ved godt at det her spørgsmål er en tand weird og intet har at gøre med Iværksætteri.... |
|
Hvor billige ure køber du Jesper? |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
|
Jeg har aldrig hørt om det problem før, kan det skyldes at urene bliver købt i føtex til 30 kr. ? |
|
Det første ur var et 150 kr's ur købt i IKEA (så vidt jeg husker). Det kan så måske forklare noget af det, da det måske forsøger at køre i henhold til Svensk tidszone....? |
... ja, og så bytte dem rundt, når det ene bliver sært. For selvfølgelig bliver det også sært. Har du tjekket, om der er råd i væggen? Man siger jo "Kommer tid, kommer råd", så måske er det råd fra væggen, der indvirker på tiden.... Prøv at hænge 3-4 forskellige ure op side om side. Hvis de alle bliver "skøre" på samme måde, bør du nok ringe til Dimitri. mvh Hans |
|
Hmmmm, eller en "skujlt" indmuret ledning??? Der muligvis kan trække noget "magnetisk" felt/energi til sig ????? Prøv at placere det samme ur eller nyt et andet steds??? Dette bud var et super-skud fra hoften....... |