Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lager til helt lille nystartet virksomhed

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens. Hvis nu man er helt grøn og ikke har så mange varer endnu i sin webshop, men stadig gerne vil have et lille lager hvor man kan håndtere alt med hensyn til lager, pakning, retur mv.
Hvor søger man så hen? :)

Fra Årslev
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 254
Fra  KH Finans Danmark ApS Skrevet kl. 14:52

Hej.

Prøv om ikke der findes et af de populære self-storage firmaer i nærheden af din bopæl (Boxit...og hvad de nu ellers hedder). Her kan man ofte leje små rum til en fornuftig penge, hvor varene står tørt og sikkert ved en konstant temperatur. Når behovet opstår for mere plads, vil det mange gange være nemt, at opgradere sit rum til et større.

Mvh. Kasper

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 15:03

Tak for svar :) Hvordan så i forhold til også at skulle pakke sine varer - Og kunne modtage returvarer.. ?

Fra Årslev
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 254
Fra  KH Finans Danmark ApS Skrevet kl. 16:02

Mark Källstrøm:

Tak for svar :) Hvordan så i forhold til også at skulle pakke sine varer - Og kunne modtage returvarer.. ?

Du kan jo leje et rum i en størrelse, hvor der også er plads til et lille bord, emballage m.m., så du kan pakke dine varer. Om der er mulighed for strøm til eksempelvis computer el.lign., er nok forskelligt fra sted til sted.

Mange af stederne (f.eks. Boxit) har bemanding på, som kan tage i mod varer på vegne af dig og din virksomhed

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 16:09

Tak for svar :) Jeg er da blevet en del klogere..

Har ikke Boxit i mit område - De er åbenbart ikke på sjælland, men har fundet lager hos Shurgaard og Cityselfstorage der også kan tage imod varer jeg bestiller hjem og håndtere mit affald ;) - Muligvis også hjælpe med lidt strøm til computer og printer og så burde jeg jo være kørende..

Jeg bor i villa og har egentlig plads i kælderen som kunne bruges til opstart.. Men der er vidst noget lokalplan der siger at jeg ikke må drive erhverv på adressen...

Tilmeldt 24. Jan 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:43

Hej Mark Källstrøm.

Hvor meget plads skal du bruge og hvor i landet befinder du dig?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)