Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan ikke logge ind på min wp

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Jun 16
Indlæg ialt: 35
Fra  safaribarf.dk Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Når jeg prøver at logge ind på Wordpress siger den at e-mail eller kode er forkert .. (hvilket jeg er helt sikker på det ikke er) men når jeg så trykker glemt kodeord og taster e-mail for ny kode modtager jeg ikke nogen mail ...

Fra Skanderborg
Tilmeldt 1. Jan 17
Indlæg ialt: 166
Fra  Online Relation Skrevet kl. 01:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Noget kunne tyde på der ikke er registreret den e-mail du indtaster.

Men jeg har selv prøvet det en enkelt gang. Så alternativt kan du gå via din host, og logge ind på din MySQL database. Den registrerede e-mail kan du se i rækken "wp_users" i MySQL databasen.

Mvh Mads

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er rigtigt, at du er nødt til at tjekke din database.

Kan se at du har siden liggende på UnoEuro. Her kan du bruge PHPMyAdmin til at gøre det nemmest. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg tilbage ved min egen computer.

Ved ikke om du har fået det løst, men kan se at det menu-punkt du mest sandsynligt skal vælge er:
MySQL 

Herefter: 
Åbn MySQL web-administration

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

safari:

Når jeg prøver at logge ind på Wordpress siger den at e-mail eller kode er forkert .. (hvilket jeg er helt sikker på det ikke er) men når jeg så trykker glemt kodeord og taster e-mail for ny kode modtager jeg ikke nogen mail ...

Du kan let være ramt af hacking. Vi har på en WP hjemmeside uden nogen betydelig aktivitet ca. 300-400 forsøg om dagen på at hacke vores login/stjæle data.

Det er fra Rusland og Ukraine at vi har langt de fleste forsøg (også via proxys) på at hacke vores hjemmeside og fra Kina vi har forsøg på at få adgang til information.

Jeg kan stærkt anbefale Wordfence som i det mindste giver os nogen kontrol.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)