Vil skat acceptere at man skriver antal dage, man har arbejdet på en bestemt arbejdsplads, i et regneark? |
Prøver at "oppe".
Vil skat acceptere at man skriver antal dage, man har arbejdet på en bestemt arbejdsplads, i et regneark? |
Har du ikke anden dokumentation for dine arbejdspladser? Arbejdssedler, lønsedler el lign? Som vikar er du vel blevet tilkaldt - der er jo en dokumentation deri. |
Jo enten må et vikarbureau have liste over alle steder eller - hvis man direkte selv er "vikar" ja så angiver arbejdspladsen jo løn og tidspunkt skattemæssigt, og så findes alle de oplysninger jo direkte Du har ret til befordringsfradrag (over 24 km) og kan bruge en excel til at stille det op, og så tage dokumentationen hvis der spørges efter den, fra enten vikarbureau eller de enkelte steders indberetning af løn til skat. Der vil altid skulle være indberettet denne løn til skat når du er lønmodtager vikar vh John Hannover |
Jo, har jobordrer fra bureauet hvor jeg får detaljerne omkring det enkelte vikariat
Det er blot for at have mit på det rene, hvis nu skattefar inviterer til torskegilde 🍴🐟 |
Har lige været inde og tjekke på skat, og der er ikke indberettet på det enkelte arbejdssted.
Den er jeg helt med på. |
Hvis de har betalt dig som CPR som vikar - så er det jo galt de ikke har indberettet og du får jo besvær med selv at indberette det, da rubrik 12 jo er låst i selvangivelsen Der vil så stå at du skal kontakte udbetaler og gøre opmærksom på fejlen når du ser rubrik 12. Enten må du det til de forskellige, eller du må gøre skat opmærksom på indtægten og fejlen - EVT skrive hele indtægten i rubrik 15 - (men ikke korrekt - giver dog korrekt skat) Har de betalt dig som momsregistret virksomhed er det fint uden indberetning men ikke ellers vh John H |
Umiddelbart kan jeg ikke se at der er indrettet noget for 2017? Hvordan / hvor kan man se det? |
log ind og så mener jeg der i toppen er et punkt der hedder "skatteoplysninger" og der kan du først klikke og så i venstre side vælge "vis indkomstoplysninger" og perioden 1/1 til 31/12 2017 og vælge summeret - så ser du alle oplysninger om indkomst og honorar som skat har modtaget om dig vh John Hannover |
Jeps. Men kan ikke se om der er indberettet kørsel til arbejdssted og det dur ikke hvis der er indrettet fra hjemmeadresse til bureauets adresse... Må se hvordan det falder ud, når årsopgørelsen kommer. |