Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at analyserer hjemmeside

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jan 13
Indlæg ialt: 3
Fra  SQ Foto Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Skulle der være en eller 2 venlige sjæle der vil være venlig at tage en kik på min hjemmeside www.sq-foto.com og fortælle om den er ok eller det er helt ved siden af, alså ris/ros, jeg takker mange gange på forhånd.

Mvh. Lasse

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du skriver dette i Google:
site:sq-foto.com

Så vil du se, at du har nogle tynde sider med engelsk standard-teskt. Disse bør du slette, 301 omdirigere eller bede Google og andre søgemaskiner om at se bort fra dem. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Ishøj
Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 158
Fra  SN-Design Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse.

Lidt feedback på din hjemmeside.

Jeg syntes når det er en wix hjemmeside du skal vælge en af deres skabeloner hvor at den er responsiv, hvilket vil sige at hjemmesiden tilpasser sig den enhed som den vises på (altså mobilvenlig)

Jeg syntes du mangler at skrive noget tekst ind om hvad det er for nogle billeder du tager, du har et menupunkt til hver kategori, men stort set ingen tekst, men fine eksempelbilleder. På de sider bør du skrive noget tekst om hvordan det foregår når du tager den type billeder og lign.

Jeg syntes også du skal få lagt nogle billeder ind på firmaprofilen som er hos Google. Google my Business, samt evt. tænke over hvordan du kan få dine kunder til at anmelde/anbefale dig på Google (læs nærmere på min hjemmeside http://sn-design.dk/anmelde-din-virksomhed/)

Du bør få lavet en navn@sq-foto.dk email, det er meget mere professionelt end en @gmail adresse.

Også syntes jeg du skal fjerne din besøgstæller i bunden, og hvis du ikke allerede har det, så få opsat google analytics (hjemmeside statistik) op

Du er velkommen til at tage kontakt til mig hvis har brug for hjælp til ovenstående.

Med venlig hilsen

Stefan

Webdesigner der hjælper nystartede og mindre virksomheder med hjemmesider og online synlighed.

www.snwebdesign.dk

Tilmeldt 3. Oct 17
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg åbner den på en 14 tommer skærm og billederne - som er det interessante, fylder under halvdelen af min skærm i højden, istedet ser jeg logo og menu som fylder en masse. Så simpelt forslag - find en template hvor menuen er helt oppe i toppen så billederne vises som det centrale. Det er vel trods alt dem der skal sælge dine services, ikke dit logo og menu!! 

Fra Hovedstadsområdet/østsjælland
Tilmeldt 10. Jul 17
Indlæg ialt: 21
Fra  Klinisk Diætist; Klinik for Helbred og Sundhed Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

mhh, tænker du har siddet og sat den side op på en skærm med høj opløsning...

Personligt kan jeg godt lidt du holder det simpelt, men den der counter i bunden, er den ikke lige lovlig 90'er frontpage agtig ;)

Så er der vist lidt med hvornår man benytter sig af store bogstaver.

I bund og grund, et par omgange mere, men fedt du holder det simpelt

Tilmeldt 3. Oct 17
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er mange mange ting der kan gøres bedre. I mine øjne ligner den juks. 

Simpelt råd - få en professionel til at lave din side. 

Du tilbyder photos - alle og enhver kan tage photos, men du vil nok mene der er en forskel på dine og dine kunders photos. Samme kan siges om websites. 

Det du sparer ved at forsøge at lave en side selv koster dig i manglende indtægter. 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)