Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Akut Wordpress problem

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 281
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

(Det drejer sig om www.mynewart.se)

Jeg loggede i dag ind på backend af min svenske shop, og så, at der var en update klar til Wordpress (4.9.1). Jeg klikkede på "upgrade".

Efter at have opdateret er det ikke længere muligt at tilgå betaling (Klarna). Betalingssiden er fyldt med errors.

Under Woocommerce "indstillinger"  er "generelt" og "forsendelser" fyldt med error, som nedenstående:

Warning: asort() expects parameter 1 to be array, boolean given in /var/www/mynewart.se/public_html/wp-content/plugins/woocommerce/includes/class-wc-countries.php on line 47

Warning: array_merge() [function.array-merge]: Argument #1 is not an array in /var/www/mynewart.se/public_html/wp-content/plugins/woocommerce/includes/class-wc-countries.php on line 1101

Warning: array_intersect_key() [function.array-intersect-key]: Argument #2 is not an array in /var/www/mynewart.se/public_html/wp-content/plugins/woocommerce/includes/class-wc-countries.php on line 1101

Warning: array_merge() [function.array-merge]: Argument #1 is not an array in /var/www/mynewart.se/public_html/wp-content/plugins/woocommerce/includes/class-wc-countries.php on line 124

--- og mange, mange flere.

Hvem kan hjælpe? Det er lidt akut. Betaler naturligvis gerne.

Mvh

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 20:24

Hvis du tager den ind på Amino Freelancer, får du sikkert lynhurtigt bud på nogen, der vil løse det for dig.

Håber du får det løst hurtigt :-)

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 27. Dec 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:30
Tilmeldt 3. Oct 17
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 20:54

Udfra fejl på siden ser det ud til du mangler en fil. Hvilket så resulterer i efterfølgende fejl du har pastet her. 

Fra 2840
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 21:19

Ring/skriv til Kim og lav bagefter en billig service aftale med ham. Det er billigt og det spiller.

https://kimvinberg.dk

Tilmeldt 1. Jun 16
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 21:27

Tak for svarene.

Det ligner umiddelbart, at det har noget at gøre med Klarna, da det er betalingsdelen den er gal med.

Jeg har ikke meget erfaring med Wordpress, men troede ikke, at en simpel opdatering kunne skabe så meget ravage.

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Tilmeldt 3. Oct 17
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 21:32

Som sagt du mangler en fil

Warning: include() [function.include]: Failed opening '/var/www/mynewart.se/public_html/wp-content/plugins/woocommerce/i18n/countries.php

Den fil har lande navne i woocommerce, og derfor woocommerce brokker sig i de fejl du har pastet. Hvorfor filen ikke synes at eksistere (længere) er et godt spørgsmål, eller også har den aldrig eksisteret men noget i ny WP version / betalingsdelen, tricker at woocommerce ønsker bruge filen. 

Download/upload filen og så tror jeg fejlene forsvinder.

Filen kan findes her https://github.com/woocommerce/woocommerce/blob/master/i18n/countries.php

og skal uploades til .../public_html/wp-content/plugins/woocommerce/i18n/

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 21:42

mynewart.dk:
Jeg har ikke meget erfaring med Wordpress, men troede ikke, at en simpel opdatering kunne skabe så meget ravage.

WordPress kan være supergodt, men det med opdateringer kan være problematisk, når brugeren bare trykker på "Opdatér" uden at vide hvad det indebærer.

Et WordPress site bruger ofte plugins og tema, hvor dem der har lavet det lige skal have tid til at opdatere software så det er kompatibelt med nyeste WordPress version. Hvis de overhovedet gør det. 

I mange tilfælde for almindelige blog-brugere er det normalt ikke et problem, men hvis du begynder at have et mere avanceret site er det en rigtig dårlig idé at have en bruger, der bare trykker "opdater" uden først at vide hvad de gør. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 1. Jun 16
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 23:24

Hej Stigeb

Jeg kan følge stien frem til ./public_html/wp-content/plugins/woocommerce

Der er ikke noget, der hedder i18n

--

Det virker meget underligt, for jeg har ikke ændret eller slettet noget. Der er blot klikket på opdater. Og det er tilsyneladende Klarna som opdateringen er gået i kludder med. Det troede jeg godt nok ikke kunne ske.

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 00:28

mynewart.dk:
Det virker meget underligt, for jeg har ikke ændret eller slettet noget. Der er blot klikket på opdater. Og det er tilsyneladende Klarna som opdateringen er gået i kludder med. Det troede jeg godt nok ikke kunne ske.

Hej.

Prøv at deaktiverer Klama plugin, og se om tingene falder på plads.

Problemet ligger også i dit theme fra Themeforest, som ikke er blevet opdateret inden Woocommerce er opdateret, så laver den de fejl.

Klama er nok heller ikke blevet opdateret.

Det ser også ud til at din Shipping heller er blevet opdateret.

Mvh. Niels

https://itwebsite.dk

https://itwebsite.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)