Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har en hjemmeside vil tilmelede googles søgermaskine

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Dec 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! Vil spørge om hjælp om hvordan vil jeg kunne tilmelde min hjemmeside til googles søgermaskine? Jeg har jo tilmeld den men når jeg søger kan ikke finder den.

Min hjemmeside er http://bavnehojsmorrebrod.dk

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Din side kommer som regel på Google automatisk, hvis den ikke er blokeret teknisk på din hjemmeside. Og at nogen eksempelvis linker til den.

Google har i øvrigt fundet din hjemmeside, som du kan se hvis du googler eksempelvis:

site:ditdomæne.dk

https://www.google.dk/search?safe=off&dcr=0&source=hp&ei=oOZDWt6mB6HD6QSJ7ongCA&q=site%3Abavnehojsmorrebrod.dk&oq=site%3Abavnehojsmorrebrod.dk&gs_l=psy-ab.3...627.1917.0.2625.7.5.0.0.0.0.379.1094.0j2j2j1.5.0....0...1c.1.64.psy-ab..2.4.952.0..0j46j35i39k1j0i46k1j0i10k1.0.9zjNbV_q3fY

TILFØJELSE: 

Har nu set hjemmesiden og der er intet reelt indhold, som ikke findes på 117 tusind andre nye installationer af WordPress, så det er bedre at lukke af for Google og andre søgemaskiner, indtil du har fået noget på :-)

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 8. Sep 17
Indlæg ialt: 104
Fra  Social Trading Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Dragos:

Hej! Vil spørge om hjælp om hvordan vil jeg kunne tilmelde min hjemmeside til googles søgermaskine? Jeg har jo tilmeld den men når jeg søger kan ikke finder den.

Min hjemmeside er http://bavnehojsmorrebrod.dk

første backlink får du her smørre brød :)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Lars Ravn:
første backlink får du her smørre brød :)

Nej det gør han ikke, Amino skal ikke bruges til linkbuilding.

Trådstarter, og alle andre, kan starte med at lave et link i signaturen her på Amino, så får I link med på alle indlæg hvor I bidrager med viden og info til Aminos andre brugere..

http://www.amino.dk/wikis/faq/hvad-er-amino-signatur-og-hvordan-laver-jeg-den.aspx 

Godt Nytår til jer alle
/Brian - Moderator

Tilmeldt 27. Dec 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 01:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar😊Det det drejer sig om at når jeg prøver og google med Bavnehøj smørrebrød kommer ikke noget frem med mindre jeg skriver uden ø og det skal være hele adressen bavnehojsmorrebrod.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Det var skønne tider, dengang jeg blev født, og man blot skulle tilmelde sig Google for at lægge i top. Tiderne i dag er, desværre, nogle lidt andre. 

Det emne, du taler om her, er søgemaskineoptimering, ofte kaldet SEO. Et utrolig komplekst område, der for mange er både en videnskab og en relligion. Men lad mig give dig nogle grundtrin til, hvordan du kan få din hjemmeside synlig - og om det overhovedet er energien værd. 

For det første finder du et hav af forskellige artikler om SEO derude, du kan læse. F.eks. har jeg skrevet en artikel om SEO-tekster, som du kan læse ved at klikke her: https://www.amino.dk/blogs/kasperfriis/archive/2017/11/08/perfekte-seo-tekster-stryg-til-tops-p-229-google.aspx 

Tekster er nemlig en afgørende ting, hvis du gerne vil blive fundet af Google. Og det kan du blive klogere på i ovenstående indlæg. 

Dernæst skal du overveje det, der tidligere er nævnt her i tråden, nemlig linkbuilding - og det er sådan set også en videnskab i sig selv. Men start med det grundlæggende og spørg samarbejdspartnere og bekendte med en hjemmeside, om de vil linke til din hjemmeside. Det er en af Googles måder at vurdere, om din hjemmeside er "noget værd" og derved skal vises til brugerne. 

Dette var helt kort, hvordan du kan arbejde med det. Men det er klar, at hvis du ønsker at lægge fokus herpå, bør du sætte dig dybdegående ind i det eller hyre en person til at varetage arbejdet for dig. 

Afslutningsvis vil jeg blot notere, at det er afgørende, hvilke ord du går efter at rangere på. Og nu lyder jeg måske provokerende, men det er irrelevant at rangere på "Bavnehøj smørrebrød," hvis ingen søger på det. Her bør du hellere rangere på f.eks. "Smørrebrød i Bavnehøj," hvis det er en vending, som folk oftere søger på. Her kan du blandt andet bruge Google Keyword Planner til at tjekke, hvor mange søgninger de forskellige ord og vendinger har. 

Jeg forstår, at jeg har beskrevet noget meget komplekst på utrolig få linjer, men jeg håber, at du er blevet lidt klogere. 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 29. Feb 16
Indlæg ialt: 315
Fra  Andelsbolig.nu Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ikke vil betale et større beløb for at få hjælp, kan du tilmelde dig et SEO-kursus hos Iværksætterhuset i København, og tilsvarende må findes andre steder.

Her har jeg gratis lært om SEO, og jeg retter selv mine søgninger.

God fornøjelse

Andelsbolig.nu

Rådgivning, vejledning og sparring til andelsboligkøbere og andelsboligforeninger - Klaus Folmann

Tilmeldt 27. Dec 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle de go tips

Tilmeldt 27. Dec 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Må indrømme at det er ikke helt nemt

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)