Fra 01 december 2017 bliver der skåret, betydeligt, i toldsatsen på special-fødevare ind i Kina. Hvad betyder det for jer og jeres salg til den Kinesiske feinschmecker? Eller vigtigere; hvad kan det betyde… Er tiden moden for et test-run af jeres produkt på det Kinesiske marked, så har jeg et godt tilbud til dig; Et projektforløb med undertegnede (stærk international og forretnings-orienteret profil med 15 års erfaring fra Kina) som dansk baseret Projektleder og mit unikke netværk af virksomhedsejere og specialister fra restaurant/retail, e-commerce og distribution i Kina, til rådighed for følgende: • Salg af jeres produkt i udvalgte restauranter, eventcatering og food-fairs i Shanghai området, hvor jeres målgruppe, allerede er gæst. • Opsætning af kommerciel WeChat kanal og valg af e-commerce platform. • Produktion af video med kinesiske undertekster for jeres storytelling og marketing (WeChat) • Alt det praktiske med logo, slogan, tilladelser, import og kølelageret. Spændende, så giv et kald på 2641 2715 og lad os vende mulighederne. |
Skal dit produkt sælges i Kina?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Selvstændig Interim Manager med speciale i sourcing og etablering i Kina. 12 års erfaring med SCM, 5 år bosat i Kina. www.njt.dk
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)