Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor købes bitcoin? Alt udsolgt..

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 8. Sep 17
Indlæg ialt: 104
Fra  Social Trading Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael Haahr:

Jesper Krogfelt Hansen:

Hej Jens.

Har du fået købt dig lidt bitcoins? Som flere siger så er Coinbase et godt valg, her er der dog ret så dyre gebyr og bitcoin er vanvittigt dyrt i fees hvis du skal sende dem til din wallet.

Jeg har prøvet mange portaler efterhånden, sendt og modtaget en del coins og jeg vil faktisk fraråde dig at købe Bitcoins, den mønt er blevet så langsom (Kan tage flere dage at modtage dem) og så er fees virkelig dyrt, fx. købte jeg selv for 100$ bitcoins men fik kun 50$ på min wallet, resten gik til netværket. Hvilket jeg tror er en af de store grunde til dens værdi kun vil falde og de coins som faktisk kan bruges af mennesker (Litecoin, XRP, Ehtereum) vil stige i værdi da de er hurtigere og billigere i fees. 

Det jeg har tjent klart flest penge på her i December og 2018 er at købe alt coins som fx. XRP der steg fra 60 cent i November til 2.50$ idag (Bruges af banker og kan overføre millioner af penge på kun få sekunder og med næsten ingen fees) 

Selv handler jeg alle mine cryptocoins på Binance som du er igang med og godkendt på kun få minutter, de kræves nemlig ingen certificering når man handler for under 30.000$

Smile Sign up her, via mit refferal link (Så tjener jeg en lille skilling selv) https://www.binance.com/ og jeg står gerne til rådighed med spørgsmål omkring platformen og brugen heraf.  Smile

Det jeg har opdaget på bla. Poloniex, Bittrex, Coinbase osv. er at det kan tage flere uger at blive godkendt og så har de ret høje gebyr, det har man ikke hos Binance. Så det ren erfaring jeg kan anbefale dig en god børs at handle cryptovaluta på. 

Dertil kan jeg anbefale dig at købe Bitcoin på bitcoinsalg.dk som overføre indenfor 24 timer, har selv købt hos dem fremfor fx. Coinbase som er blevet for dyrt i gebyr og fees når du vil overføre dine coins til din wallet.

Mvh. Jesper Krogfelt

Hej Jesper.

På Binance.com, kan man der købe Ripple direkte, eller skal man købe Bitcoins eller Ethereum først, og så med dem, købe Ripple? Sådan er det åbenbart på mange andre sider.

Jeg har ikke læst ret meget godt om Coinbase.com og Trustpilot viser også meget rødt. Jeg har oprettet mig på Coinhouse.oi og det tog kun godt 20 timer, så fik jeg godkendelse. Men jeg har endnu ikke handlet derinde, og ved ikke om jeg skal købe Bitcoins før jeg kan købe Ripple...

Det er helt klart Ripple jeg går efter ;-)

Dbh
Michael Haahr

Du kan købe Ripple direkte på Bitpanda med fiat currency, uden du skal omveksle først til Ethereum og sende videre til en anden børs. 

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael. 

Der handles i pair´s på de fleste børser, det betyder du fx. skal have Bitcoin for at købe Ripple, så hedder det BTC/XRP så betaler du med BTC og får XRP retur. Vil du så sælge dine XRP og fx. have Ethereum tilbage på din konto så sælger du under pair ETH/XRP. 

Så du skal købe Bitcoin først på fx. Coinbase eller en anden af de Danske bitcoin børser, men køb hellere ETH eller LTC eller måske Bitcoin Cash da de er hurtigere at overføre til Binance og billigere fees. 

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Tilmeldt 17. Jan 18
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

syntes du ikke det er bedre at vente med bitcoin til prisen er færdig med at falde ?

ico

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg handler slet ikke bitcoin selv, jeg er i mange andre nye spændende coins og ico's og så er min investerings strategi langsigtet, så de kan hoppe op og ned det de vil, jeg sælger først om +5 år.

Lige nu er jeg meget inde i ælf blockchain som har et spændende belønnings program. Jeg tjener ælf coins ved at udføre mindre opgaver, såsom deling på sociale medier.

Vil du prøve det, kan du tilmelde dig her, det kræver en invitation for at tilmelde sig: https://candy.aelf.io/account/register?invitationCode=070J9L3BbGfZ

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Tilmeldt 30. Dec 21
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Absolutt en god strategi hvis du klarer å kjøpe til en god pris før du selger!
Nå vil jeg ta hensyn til trenden med lommebøker, som sannsynligvis skyldes det faktum at Robinnode annonserte lommeboken deres! Jeg vil ta hensyn til mynter som TWT eller C98
Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Bruger selv binance og det funker.

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)