Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor købes bitcoin? Alt udsolgt..

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens.

Har du fået købt dig lidt bitcoins? Som flere siger så er Coinbase et godt valg, her er der dog ret så dyre gebyr og bitcoin er vanvittigt dyrt i fees hvis du skal sende dem til din wallet.

Jeg har prøvet mange portaler efterhånden, sendt og modtaget en del coins og jeg vil faktisk fraråde dig at købe Bitcoins, den mønt er blevet så langsom (Kan tage flere dage at modtage dem) og så er fees virkelig dyrt, fx. købte jeg selv for 100$ bitcoins men fik kun 50$ på min wallet, resten gik til netværket. Hvilket jeg tror er en af de store grunde til dens værdi kun vil falde og de coins som faktisk kan bruges af mennesker (Litecoin, XRP, Ehtereum) vil stige i værdi da de er hurtigere og billigere i fees. 

Det jeg har tjent klart flest penge på her i December og 2018 er at købe alt coins som fx. XRP der steg fra 60 cent i November til 2.50$ idag (Bruges af banker og kan overføre millioner af penge på kun få sekunder og med næsten ingen fees) 

Selv handler jeg alle mine cryptocoins på Binance som du er igang med og godkendt på kun få minutter, de kræves nemlig ingen certificering når man handler for under 30.000$

Smile Sign up her, [Referal fjernet af moderator] https://www.binance.com og jeg står gerne til rådighed med spørgsmål omkring platformen og brugen heraf.  Smile

Det jeg har opdaget på bla. Poloniex, Bittrex, Coinbase osv. er at det kan tage flere uger at blive godkendt og så har de ret høje gebyr, det har man ikke hos Binance. Så det ren erfaring jeg kan anbefale dig en god børs at handle cryptovaluta på. 

Dertil kan jeg anbefale dig at købe Bitcoin på bitcoinsalg.dk som overføre indenfor 24 timer, har selv købt hos dem fremfor fx. Coinbase som er blevet for dyrt i gebyr og fees når du vil overføre dine coins til din wallet.

Mvh. Jesper Krogfelt

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Tilmeldt 4. Oct 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for respons:-) ja jeg er kommet igang med at handle coins:-)

Det blev på Binance og det virker fint. Jeg læser med på BTC gruppen på FB. 

der er mange gode indlæg og en masse skrald også..

Tilmeldt 20. Feb 14
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Krogfelt Hansen:

Hej Jens.

Har du fået købt dig lidt bitcoins? Som flere siger så er Coinbase et godt valg, her er der dog ret så dyre gebyr og bitcoin er vanvittigt dyrt i fees hvis du skal sende dem til din wallet.

Jeg har prøvet mange portaler efterhånden, sendt og modtaget en del coins og jeg vil faktisk fraråde dig at købe Bitcoins, den mønt er blevet så langsom (Kan tage flere dage at modtage dem) og så er fees virkelig dyrt, fx. købte jeg selv for 100$ bitcoins men fik kun 50$ på min wallet, resten gik til netværket. Hvilket jeg tror er en af de store grunde til dens værdi kun vil falde og de coins som faktisk kan bruges af mennesker (Litecoin, XRP, Ehtereum) vil stige i værdi da de er hurtigere og billigere i fees. 

Det jeg har tjent klart flest penge på her i December og 2018 er at købe alt coins som fx. XRP der steg fra 60 cent i November til 2.50$ idag (Bruges af banker og kan overføre millioner af penge på kun få sekunder og med næsten ingen fees) 

Selv handler jeg alle mine cryptocoins på Binance som du er igang med og godkendt på kun få minutter, de kræves nemlig ingen certificering når man handler for under 30.000$

Smile Sign up her, via mit refferal link (Så tjener jeg en lille skilling selv) https://www.binance.com/?ref=15571179 og jeg står gerne til rådighed med spørgsmål omkring platformen og brugen heraf.  Smile

Det jeg har opdaget på bla. Poloniex, Bittrex, Coinbase osv. er at det kan tage flere uger at blive godkendt og så har de ret høje gebyr, det har man ikke hos Binance. Så det ren erfaring jeg kan anbefale dig en god børs at handle cryptovaluta på. 

Dertil kan jeg anbefale dig at købe Bitcoin på bitcoinsalg.dk som overføre indenfor 24 timer, har selv købt hos dem fremfor fx. Coinbase som er blevet for dyrt i gebyr og fees når du vil overføre dine coins til din wallet.

Mvh. Jesper Krogfelt

Nogle anser det altså for dårlig stil, sådan er smide om sig med sit ref-link.

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Og andre er glade for at få muligheden for at tilmelde sig en god broker som Binance netop er, de er pt. #1 faktisk.

Jeg er dog ærlig omkring jeg bruger et affiliate link og at jeg selv får en provision, men hvad er der også galt i at jeg får provision når jeg nu henviser til en god og reel side? 

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46435
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Krogfelt Hansen:
Jeg er dog ærlig omkring jeg bruger et affiliate link og at jeg selv får en provision, men hvad er der også galt i at jeg får provision når jeg nu henviser til en god og reel side? 
du kan da bare linke uden affiliate. Man må ikke her lægge mere eller mindre skjulte affiliate ind og du tror da ikke der er nogen der mener, at den de henviser til IKKE er supergod?

Er de gode så henvis men ikke med affilate

vh John Hannover 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 11. Jan 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Gode børser er Kucoin og Binance de har tilsammen næsten alt i altcoins (etherium tokens). Der kan man dog ikke købe bitcoins. Det kan man derimod på Bitbay som er en super god børs. De har dog mest de store coins. 

Check evt cryptonoob.dk min blog med beskrivelser om hvordan man som nybegynder kommer i gang med bitcoin.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Apr 07
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, jeg er igang og laver de fleste handler på Binance, den virker for det meste.

Mvh. Jens

Tømrermester i Kalundborg og indehaver af jensstaehr.dk

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 03:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Krogfelt Hansen:

Hej Jens.

Har du fået købt dig lidt bitcoins? Som flere siger så er Coinbase et godt valg, her er der dog ret så dyre gebyr og bitcoin er vanvittigt dyrt i fees hvis du skal sende dem til din wallet.

Jeg har prøvet mange portaler efterhånden, sendt og modtaget en del coins og jeg vil faktisk fraråde dig at købe Bitcoins, den mønt er blevet så langsom (Kan tage flere dage at modtage dem) og så er fees virkelig dyrt, fx. købte jeg selv for 100$ bitcoins men fik kun 50$ på min wallet, resten gik til netværket. Hvilket jeg tror er en af de store grunde til dens værdi kun vil falde og de coins som faktisk kan bruges af mennesker (Litecoin, XRP, Ehtereum) vil stige i værdi da de er hurtigere og billigere i fees. 

Det jeg har tjent klart flest penge på her i December og 2018 er at købe alt coins som fx. XRP der steg fra 60 cent i November til 2.50$ idag (Bruges af banker og kan overføre millioner af penge på kun få sekunder og med næsten ingen fees) 

Selv handler jeg alle mine cryptocoins på Binance som du er igang med og godkendt på kun få minutter, de kræves nemlig ingen certificering når man handler for under 30.000$

Smile Sign up her, via mit refferal link (Så tjener jeg en lille skilling selv) https://www.binance.com/ og jeg står gerne til rådighed med spørgsmål omkring platformen og brugen heraf.  Smile

Det jeg har opdaget på bla. Poloniex, Bittrex, Coinbase osv. er at det kan tage flere uger at blive godkendt og så har de ret høje gebyr, det har man ikke hos Binance. Så det ren erfaring jeg kan anbefale dig en god børs at handle cryptovaluta på. 

Dertil kan jeg anbefale dig at købe Bitcoin på bitcoinsalg.dk som overføre indenfor 24 timer, har selv købt hos dem fremfor fx. Coinbase som er blevet for dyrt i gebyr og fees når du vil overføre dine coins til din wallet.

Mvh. Jesper Krogfelt

Hej Jesper.

På Binance.com, kan man der købe Ripple direkte, eller skal man købe Bitcoins eller Ethereum først, og så med dem, købe Ripple? Sådan er det åbenbart på mange andre sider.

Jeg har ikke læst ret meget godt om Coinbase.com og Trustpilot viser også meget rødt. Jeg har oprettet mig på Coinhouse.oi og det tog kun godt 20 timer, så fik jeg godkendelse. Men jeg har endnu ikke handlet derinde, og ved ikke om jeg skal købe Bitcoins før jeg kan købe Ripple...

Det er helt klart Ripple jeg går efter ;-)

Dbh
Michael Haahr

Tilmeldt 20. Feb 15
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan anbefale Gdax.com efter oprettelse af en konto hos Coinbase.com. Ellers er Kraken.com også en god exhange, som lige har opdateret deres serverkapacitet.

- Binance, Bittrex, Poloniex, hvis du vil handle mange forskellige altcoins.

Det er dyrt at flytte bitcoins. Jeg vil derfor råde dig til at lade dem blive på din exchange, hvis der er tale om et mindre beløb. Det bliver billigere at flytte bitcoins på et tidspunkt, når teknologien bliver opdateret (lightning, segwit).

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Krogfelt Hansen:
Jeg er dog ærlig omkring jeg bruger et affiliate link

Det er også fint nok, men det skal ikke gøres på Amino. Jeg har derfor fjernet din kode

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)