Hej Amino, Vi er et relativt nyt firma i Odense der tilbyder økologisk rengøring. Og så har flg. debat ind i huset - hvilken stemme føles bedst til et telefonsvarer? 1. Kvinde 2. Mand I rengøringsbranchen (og i hjemmet) er det ofte kvinden der tackler dette emne. Ved at gøre selv eller ved at styre hjemmets behov via et firma/rengøringshjælp. Konceptet vi har bygget har ført til at være et anderledes rengøringsfirma - lidt som Jyske Banks slogan. Vi arbejder primært med B2C og er de eneste der har integreret naturlige midler og dufter ind i processen i DK. Så der er meget af "the feminine" bygget i ideen. So here's the case: Folk ringer ind, vi har travlt og kan ikke tage telefonen. Så får man telefonsvarer. Når der handler om kunderservice, hvad føles bedst/mest professionelle/on topic? 1 eller 2? Kan oplyse at gennemsnitlig manden betaler for rengøringen, kvinden anmelde arbejdet som godt eller ej og styrer ydelsen som de har brug for. Og 50-50 når man ringer ind. Tak! 🙌 |
Hos min vinduespudser er det indehaveren, der træder frem på telefonsvareren. Det virker rigtig seriøst.
Hans