Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskabsprogram som ikke ejes af Vista

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Hammel
Tilmeldt 6. Dec 17
Indlæg ialt: 4
Fra  Foder Engros Hammel Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Jeg har i dag et flexpos kasseapparat købt hos Iadvice, der er integration til economic, og fra economic til prestashop, da det var meget dyrt med integration direkte fra kassen til prestashop.
E-conomic har så vist sig at være et dyrt bekendtskab med de mange posteringer, og ønsker at finde en billigere løsning.
 

Jeg behøver ikke at have lager i erp system, men kan fint have det på prestashop eller i kassen, men skal kunne overføre dagens omsætning til erp

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen

Det er en super liste. Dog et par rettelser til Dinero.

Vi har valuta som automatisk opdateres via Nationalbanken

Bilag ind fra mobil er med i pakken som standard

Og så er det måske relevant at få "Anlægskartotek" med, som Dinero også har.

De bedste hilsner

Martin

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Hej Jørgen

Det er en super liste. Dog et par rettelser til Dinero.

Vi har valuta som automatisk opdateres via Nationalbanken

Bilag ind fra mobil er med i pakken som standard

Og så er det måske relevant at få "Anlægskartotek" med, som Dinero også har.

De bedste hilsner

Martin

Sandt sige mangler for meget i din liste Jørgen - og for galt at svar der ikke  er valuta osv. Fint nok at ville have affiliate osv på en side, men den skal så også være spot on - eller noget der stærkt ligner :) 

v h John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for ros, Martin!

Cookie - John Hannover:
Sandt sige mangler for meget i din liste Jørgen - og for galt at svar der ikke  er valuta osv. Fint nok at ville have affiliate osv på en side, men den skal så også være spot on - eller noget der stærkt ligner :) 

Lidt off topic - jeg laver en ny tråd.

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Foder Engros Hammel:

Hej
Jeg har i dag et flexpos kasseapparat købt hos Iadvice, der er integration til economic, og fra economic til prestashop, da det var meget dyrt med integration direkte fra kassen til prestashop.
E-conomic har så vist sig at være et dyrt bekendtskab med de mange posteringer, og ønsker at finde en billigere løsning.
 

Jeg behøver ikke at have lager i erp system, men kan fint have det på prestashop eller i kassen, men skal kunne overføre dagens omsætning til erp



Hey 
Hvad er dine behov til overførsel af omsætning, håber din forhandler har informeret dig om at der er flere måder at sætte dette op på, dog kan jeg være bange for at integrationen til web kræver at lager bevægelserne skal over e-conomic og det kan tænkes at det er dette der er synderen for de mange poster :) 

Et setup hvor kassen blot skal aflevere omsætning i ERP og vare styres i webshop
bør god tkunne sættes op, men vil kræve integrationen er sat op med 
FlexPOS omsætning -> ERP
FlexPOS lager -> Webshop
WebShop stamdata + lager -> FlexPOS 

Hvilken integration til presta har du kørende ? 

Fra Hammel
Tilmeldt 6. Dec 17
Indlæg ialt: 4
Fra  Foder Engros Hammel Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har integration fra e-conomic til Prestashop og E-conomic til Flexpos da jeg ikke vil betale 5000 for integration fra kassen til Prestashop

Fra Hammel
Tilmeldt 6. Dec 17
Indlæg ialt: 4
Fra  Foder Engros Hammel Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Har besluttet at skifte Flexpos ud med noget andet, jeg syntes ikke jeg har fået det jeg har betalt for.

Eks.vis har jeg sms kundeklub, som jeg skulle bruge til at styre hver 11 fodersæk som er gratis. Når jeg logger ind på kunden, så står denne i øverste højre hjørne, men kan ikke se nogen saldo, der skal jeg tykke på vinduet, og så åbnes en ny boks, hvor jeg skal trykke på tjek loyalitetssaldo, og så varer det et par sekunder før det kommer frem, det er meget besværligt at skulle gøre det på hver eneste kunde for at tjekke at de formentlig ikke har optjent nok til en gratis pose.

Fra Hammel
Tilmeldt 6. Dec 17
Indlæg ialt: 4
Fra  Foder Engros Hammel Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Så hvis nogen kender et alternativ som kan køre på windowsbasseret touch skærm, og hvor integration til prestashop koster max 1000 kr, så hører jeg gerne om det

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)