Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flyt webshop fra Danhost (Prestashop) til egen Prestashop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har en webshop med to venner og vores første 1,5 år gået OK, men vi er desværre også nået et punkt hvor vi kan se at der skal skæres i flere udgifter, for at køre en sund forretning.

Vi er i dag hos Danhost hvor Prestashop anvendes. Jeg har ikke en finger at sætte på Danhost som har været yderst behjælpelige med spørgsmål samt udviklet deres prestashop løsning til at have direkte integrationer til mange gode og vigtige partnere på det danske marked (Trustpilot, Bullsender, Facebook, Pricerunner, osv.)

Desværre må vi indse at der også skal spares på webshop delen og jeg har derfor læst en del indlæg her på siden omkring anbefalinger osv.

Her er mine tanker:

1) Flyt domæne til unoeuro.com
- Bronze Suite (5GB)

Spørgsmål 1: Anbefales de til denne slags hosting og er den valgte pakke fin?

Spørgsmål 2: Jeg er ikke helt sikker på hvordan dette foregår og om der er noget jeg skal være opmærksom på?

2) Opsæt Prestashop med 1-click installer.

Spørgsmål 1: Hvor lang tid tænker I at der vil være nedetid på vores shop? Det er jo fra én Prestashop til en anden.

Spørgsmål 2: Det ville selvfølglelig være rart at begynde arbejdet på den nye webshop før den gamle lukker, så man er sikker på ikke at miste en masse detaljer når den først er væk. Jeg har dog et andet domæne der står tomt, ville I lave den nye Prestashop der og (hvis overhovedet muligt) flytte den over senere, når domænet er flyttet til unoeuro.com?

3) Nuværende webshop

http://unikpris.dk/

Spørgsmål 1: Vi er egentlig glade for vores design men jeg aner ikke om det er et gratis design eller om det overhovedet findes til seneste Prestashop version?

Spørgsmål 2: Hvor kan man se sin Prestashop version?

Spørgsmål 3: Anbefaler I at installere seneste version af Prestashop?

På forhånd mange tak.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 01:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian,

Mange tak for svar, det vil jeg helt sikkert gøre.

Jeg håber også at nogen her har gode råd på en eller flere af mine spørgsmål :)

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 08:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Amino er blevet meget stille på det punkt desværre, der vinder Facebook grupperne uden tvivl :)

Tilmeldt 15. Jan 17
Indlæg ialt: 2
Fra  PapirUlven.dk Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg finder mig i de samme situation, skulle jeg videre med DanHost eller skift. 

Jeg vil være meget interessent i din beslutning, hvis/når du kommer til det. Jeg er i tvivl om at bygge min egen butik, selvom jeg ikke har teknisk computer skills, eller finde end anden 'out-of-the-box' løsning og finder det samme problem igen senere.

Held og lykke med din fremtiden.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)