Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

mangler vurdering på iværksætter ide!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Nov 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.


hey, jeg er en ung mand, der går med iværksætter drømme.

Jeg har en ide som jeg tror kunne føres ud i livet og flere små mindre.

Jeg vil bare gerne have en Erfaren iværksætters vurdering og måske et råd eller to.

Håber nogle der er friske!

Med Venlig Hilsen M.Lagergaard

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bliver nok nødt til at komme med lidt mere info, hvis du forventer at nogen skal gide bruge tid på dig.

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Aug 12
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Fyr løs herinde, så er der helt sikkert mange der vil give noget konstruktiv kritik.

Tilmeldt 23. Nov 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Beklager, havde bare set lign indlæg om folk der manglede vurdering af deres ide. Hvor de ikke havde skrevet om Ideen, i indlægget. Men hvor folk der var interesseret i at hjælpe skrev noget lign "ja, skriv om din ide i PM" 

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Så brug 10 timer på at lytte til video, podcasts, interviews osv., fra erfarne iværksættere, der alle siger det samme - vær ikke bange for at dele din idé med andre - og vend så tilbage.

... eller skriv din idé nu og få instant feedback på den.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

M.Lagergaard

Det er simpelthen ikke seriøst når du ikke vil fortælle noget om din ide.

Tilmeldt 23. Nov 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Fair nok. 

Men ideen er en Slags dating app, som er for blind daters.

Pointen er de Skal taste nogle grundlægende interesser ind samt connecte deres facebook.
Det er for appen kan få informationer om dem. Hvad for nogle ting de  “syntes godt om”

Så Skal de taste Hvad for nogle dage de kan mødes med en, og hvor henne i landet.
Så er mening de skal få “match” og så kommer appen med et forslag om hvor de kan mødes og hvornår.
De begge skal så sige ja eller nej til forslaget.
Hvis de begge siger ja og de får en aftale.
De de har og gå ud fra er få informationer, eks. Nogle ting de begge ting de syntes godt om og et billede som er fra deres facebook.
De vil ikke kunne chatte inden eller se hinandens navn.
målgruppen er nok 25-30

Altså drømme scenariet med at kunne tjene penge på appen, var at lave aftaler med cafeer og lign her i landet.
Så Daten kunne blive i nærheden er deres cafe eller måske rabat kuponer.


Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Så, Tinder? 

Tilmeldt 23. Nov 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, den går mere ud til dem som vil blind date.
De ved kun få informationer om hinanden og hvordan de ser ud.
Det er mere ment til den der vil noget mere seriøst.
Til der tør at prøve noget nyt.

De skal ikke swipe og sådan, det er appen der via Big data og placering finder en date.


Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 17
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

M.Lagergaard:
Nej, den går mere ud til dem som vil blind date.
De ved kun få informationer om hinanden og hvordan de ser ud.

Alle personer man møder, efter kun har skrevet/snakket online/ eller i tlf. med, er i min forståelse en form for blind date.

Det lyder ikke særligt originalt, og du har rigtig stor konkurrence, både internationalt og i Danmark. og husk på, at det er lige så meget din webside, eller hvis ikke mere, så brugerne der bestemmer, hvor seriøst din dating side er/ og bliver.

Og det vil koste dig en del penge i markedsføring for at blive kendt, og få bruger til at registrere sig hos dig.

Og hvis det primært, eller i starten kun er forbeholdt Danmark/norden, er der så økonomi i det?

Koster det at være bruger? Det vil skræmme mange væk.!

Koster det ikke noget?, vil du så få nok besøgende, til at du kan tjene nok til vedligeholdelsen af APP og hjemmeside på f.eks online annoncer!

Kan du selv lave denne form for app/hjemmeside? eller skal du have folk til at udvikle det for dig? Vedligeholdelse af hjemmesiden, security af folks private oplysninger, osv. Det er ikke gratis, selv hvis du har know-how.

Jeg vil også anbefale, du får en advokat på inden lanceringen, til at hjælpe med at skrive reglerne for brug af siden, og forklare din APPs holdninger til privat info inden for de gælde love.

Hvis du kan og gerne vil lave en APP, så gør noget ingen har, eller gør det bedre end dine eksisterende konkurrenter.

Var lige ved at skrive min tanke, om en ide jeg fik, men tror desværre ikke om jeg vil dele den, da jo mere jeg tænkte over det, jo bedre lød den Big Smile

Men held og lykke

Mvh Allan

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)