Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du få gang i en webshop og sparke r.., så kig her!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 3. Jan 07
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære Aminoer! 

Jeg har et firma, som ligger i ballerup nord for København, vi har været igang i 3 år. Vi fordobler pt. vores omsætning hvert år og nu syntes vi at vi skal igang med en webshop/direkte salg. Og det er her du kommer ind i billedet. Derfor søger vi/jeg søger en iværksætter-type, som der er klar på at give den max gas og se forretningen vokse. Jeg/vi søger en partner der har styr på salg/markedsføring, eller en som der ihvertfald har interesse indenfor salg/markedsføring af en webshop, og som der er klar på at lære det i en fart...

Lyder det interessant så send mig en mail på refurbished2000@gmail.com eller skriv mig en besked her inde, så kan jeg fortælle lidt mere om projektet.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Nykøbing Sjælland
Tilmeldt 2. Sep 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej.
Dit opslag lyder meget interessant, så har jeg meget erfaring med den område med hjemmesider.
Kan du afklare hvad du er ude efter?

Fra København
Tilmeldt 3. Jan 07
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Hej Ib,

Er ikke helt med. Men nej, håber dog at finde en... ikke en masse! Og forstår ikke helt dit link, det burde alle da vide? 

Er du selv interesseret?

Fra København
Tilmeldt 3. Jan 07
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Hej Ivan,

Jeg er helt med på hvordan jeg starter en Webshop, men leder mere efter en der kan drive den. Jeg står for produkterne, da jeg har en masse ting der let kan sælges, men mangler en til at stå for det, da vi selv har fokus på andre opgaver og har brug for en der ved hvad de laver.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Rene Madsen:

Hej Ib,

Er ikke helt med. Men nej, håber dog at finde en... ikke en masse! Og forstår ikke helt dit link, det burde alle da vide? 

Er du selv interesseret?

Wink Jeg mener bare, at hvis du åbnede op for hvilke produkt/områder, branche m.m. Og hvad det er for områder ved webshop drift du søger hjælp til, ville du sikkert få flere henvendelse og interesserede.

Idag/p.t. står du jo med en anonym profil på Amino Wink

Tilmeldt 27. Jan 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, kan du skrive en privat besked.
Jeg har mange års erfaring med programmering og webshops.

Dbh,

Thomas

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)