Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konto med CVR nummer

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. May 10
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Der poppede en reklame op på min facebook væg her i sidste uge. Reklamen var for et dansk firma, som leverede Mastercard til virksomheder. Jeg så det kun med et halv øje. Men jeg kom faktisk til at tænke på det i dag.

Eks. hvis man en enkeltmandsvirksomhed. Er det så lovpligtigt at kontoen skal være i en bank, eller er der egentligt andre alternativer til at have en konto med tilknyttet CVR nummer? Jeg er blot nysgerrig, fordi jeg egentligt hellere ville støtte et sådan firma, og ikke en bank.

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender ikke selv til konti uden for en bank, andet end konti som feks Paypal osv. Er det noget i den retning du tænker på ?

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads, ingen krav udover at kontoen skal kunne bruges som nemkonto.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads:
vis man en enkeltmandsvirksomhed. Er det så lovpligtigt at kontoen skal være i en bank, eller er der egentligt andre alternativer til at have en konto med tilknyttet CVR nummer?

tvivler på andre end banker som udgangspunkt vil tilbyde en konto med tilknyttet NemKonto der hører til dit CVR - Masterkort vil som udgangspunkt jo blot være tilknyttet en bank, men er der andre der vil tilknytte dit CVR til den som officiel nemKonto er det fint 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)