Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyopstartet webshop

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Nov 17
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 01:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino
I sidste uge gik jeg i luften med min nye webshop, men føler ikke helt alt er på plads. Derfor vil jeg rigtig gerne have nogle tips og noget feedback på min webshop. Hvad kan gøres bedre, hvordan kan jeg genererer mere salg, og hvordan når jeg bedst ud til min målgruppe?
Webshop:
www.smykkehjoernet.dk

Kom meget gerne med jeres feedback :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Yousef.

  • Din øverste menu er utydelig, når du bruger det baggrundsbillede. 
  • Der er langt ned til jeres produkter.
  • Der er ingen call to action-knap på jeres produkter. 
  • Din "Tilmeld dig vores nyhedsbrev"-sektion skal pimpes op: Kun MEGET få gider tilmelde sig, hvis ikke der er en gulerod - eksempelvis en rabat eller lign.
  • Tager du kun imod PayPal? Overvej diverse kort, samt MobilePay
  • Din menu er meget utydelig inde på de enkelte sider. 
  • Dine produkttekster er meget sparsommelige med informationer.
  • Dine billeder viser ikke meget om produktet (nogle gange kunne jeg godt bruge et par stykker at bladre imellem).

Det var mine umiddelbare forslag til forbedringer. 

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du skal have succes på Google så laver du de fejl Rigtig mange gør der vil have en webshop.

De får lavet en side der ser fin ud grafisk, og tror så det var så det!

Men de glemmer helt SEO delen. Som er et must hvis siden skal findes på Google.

Nogen af de ting man SKAL kigge på er ens titler på alle ens sider. De skal være velskrevne, hvor ens vigtigste søgeord som man gerne vil have denne de forskellige sider skal findes på indgår (altså 1-3 søgeord/ fraser til hver enkelt side). Og ingen titler må starte med det samme ord og de må selvfølgelig heller ikke være ens da det vil blive straffet af Google.

Så skal alle meta beskrivelser også skrives til hver side og de må heller ikke være ens. Men de skal kunden får lyst til at trykke på ens link i forhåbentligt toppen af Google.

Så skal der udfyldes en H1 overskrift til hver side, hvor ens vigtigste søgeord også gerne skulle indgå.

Lige nu ser det ikke rigtig godt ud se selv:

site:www.smykkehjoernet.dk

Og der er meget mere at ordne og holde styr på med en webshop.

Har du modet på selv at forsøge at sætte dig ind i tingene, så kan jeg varmt anbefale at læse noget af det Thomas Rosenstand har skrevet, eller se nogle af de videoer han har lavet.

Du kan f.eks. købe hans nye SEO Lex billigt her:
https://www.seo-lex.dk/

Og vil du snuse lidt til det først. Så kan du læse 60 sider gratis fra den sidste nye udgave her:
https://concepti.simplero.com/page/43389-gratis-seo-lex-light

Ja tro mig. Der er nok at gå i gang med. Driver selv 2 shops ved siden af mit alm. pædagogiske 30 timers job. Og jeg føler aldrig jeg når de 360 grader omkring mine sites som man bør for at ranke optimalt på Google.

Skriv bare hvis du vil spørge om noget.

Kim Smile

Fra Aarhus
Tilmeldt 2. Nov 17
Indlæg ialt: 46
Fra  Bourbon Beans I/S Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej 

Umiddelbart rigtig flot hjemmeside.

Overvej at benytte Yourpay til betalingstjeneste, nemt at sætte op og med Dankort, Visa osv. - bruger det selv på bourbonbeans.dk

Derudover er det en god idé at kigge meta beskrivelser igennem samt andet relevant on-site seo.


Mvh. Martin

Friskt ristet kaffe god -> bourbonbeans.dk -> Amino rabatkode: "iværkRABAT" (Gælder ikke faste leveringer)

Tilmeldt 13. Nov 17
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Kasper

Tusinde tak for din feedback og tid, alle de punkter du nævner har jeg i baghovedet, og arbejder på at få det hele på plads. Er igang med at få taget nogle flere billeder, og venter på en aftale med PensoPay så jeg endelig kan tage imod betaling uden PayPal, så dette er kun midlertidigt 🙂
Menuen er jeg igang med at finde en løsning til :)
Men bortset fra det, så har jeg haft talt med en tekstforfattere som mente at mine produktbeskrivelser skal være korte, havde haft skrevet nogle længere, men han mente det var for langt og at de kun skulle være på 2 maks 3 linjer, så bliver lidt i tvivl :)

Tilmeldt 13. Nov 17
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Kasper

Tusinde tak for din feedback og tid, alle de punkter du nævner har jeg i baghovedet, og arbejder på at få det hele på plads. Er igang med at få taget nogle flere billeder, og venter på en aftale med PensoPay så jeg endelig kan tage imod betaling uden PayPal, så dette er kun midlertidigt 🙂
Menuen er jeg igang med at finde en løsning til :)
Men bortset fra det, så har jeg haft talt med en tekstforfattere som mente at mine produktbeskrivelser skal være korte, havde haft skrevet nogle længere, men han mente det var for langt og at de kun skulle være på 2 maks 3 linjer, så bliver lidt i tvivl :)

Tilmeldt 13. Nov 17
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Kim

De ting du kommer ind på har jeg også i baghovedet, men mangler nogle ting som skal være på plads på hjemmesiden, før jeg tager skridtet med SEO. Jeg er ikke den skarpeste på det punkt, men jeg vil forsøge at læse det indhold du nævner, måske det kunne hjælpe mig lidt på vej, og tusinde tak for din uddybende svar, det skal jeg helt klart have kigget på og arbejdet med :)

Tilmeldt 13. Nov 17
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har arbejdet på 3 forskellige themes, hvad synes du om det her jeg lige har opdateret. Jeg synes bedre om det du kiggede på tidligere, men pga. de forskellige fejl vil jeg sige at den her er mere simpel og brugervenlig :)

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil lige rette en misforståelse. YourPay kan ikke indløse Dankort. De kan indløse Visa/Dankort, men udelukkende som Visa-kort. Nets A/S har for nylig sagsøgt YourPay for netop denne påstand (link). Du kan se en liste over betalingsløsninger på kortgebyr.dk.

Det er en fine side. Held og lykke med dit projekt :)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)