Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger mindre investering til interessant app projekt.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Gentofte
Tilmeldt 14. Nov 13
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg har arbjedet med konceptudvikling og app design i mange år og har en del erfaring inden for området.

Jeg har i løbet af det sidste års tid arbejdet på et interessant app som ved hjælp af lokationer gør det muligt for brugere let at kommunikere lokation.

Appen er designet ned til absolut mindste detalje, alle frames og funktioner er designet og sat struktureret op i et Site-map.

Vi har fået samlet et dygtigt hold af bla. jurister, business developers og marketing folk med speciale i viral markedsføring.

Derudover har vi et komplet udvikler hold klart styret af en kompetent It Arkitekt som er gået med i projektet mod ejerandel.

Dette gør at vi kan få udviklet hele 1.0 version af appen til særdeles lave omkostninger. Appen kan være klar og færdigudviklet efter nytår.

Vi søger en eller flere investorer som er villige til at komme ind i projektet i dette tidlige stadie. Da vi kan få det hele skudt igang til lave omkostninger søger vi en lille investering på mellem 50-100 tusinde. Dette er nok til at få appen udviklet og lanceret. Når vi har fået brugere ind i appen og bevist at konceptet fungere på markedet ,vil vi så søge en større investering til at få udviklet de mange fremtidige funktioner som kan bygges på i appen som yderligere vil åbne horisonten for appen's usecases og dermed målgrupper.

Når appen er lanceret vil vi desuden søge ekstern funding fra Innovationsfondens Innobooster samt Offerfonden.
Der er derfor potentiale for at en lille investering inden for meget kort tid ville kunne vokse til en betydeligt højere værdi.

Kan kontaktes på mail: Sebastianbeen@norsevisuals.com hvor et møde kan arrangeres, hvor jeg vil kunne fremvise vores forretningsmodel og appen i flere detaljer i form af en navigerbar prototype.

Mvh Sebastian

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor meget kapital investerer I selv i projektet?

Når værdien af projektet vokser, går jeg ud fra det er baseret på en fremtidig indtjening. Hvordan tjener I penge på app´en?

Fra Gentofte
Tilmeldt 14. Nov 13
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas, 

Vi kommer til at investere og har investeret det vi kan. Da vi ikke har adgang til spor meget kapital søger vi her et beløb for at kunne få skudt det hele ordenligt igang. 

Værdien af andelen man vil få af projektet/appen kommer til at stige idet appen er færdigudviklet og yderligere når der kommer brugere i appen. Hvilket er inden for kort tid. 

Vores indtjening er baseret på en ret alternativ og langsigtet forretningsmodel som jeg ikke kan beskrive her, men som kommer til at gøre virksomheden til langt mere end blot en app virksomhed.  

 

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Sebastian Been:
Vi kommer til at investere og har investeret det vi kan.

Og hvad er det i kroner/ører? Hvis du beder om en investering er det vigtigt at vide hvad I selv lægger i projektet. Du har et helt hold af forskellige folk, og hvis hele holdet ikke vil smide noget kapital i projektet (=ikke tror på det selv), hvorfor skulle andre så?

På dit svar lyder det som om I ikke selv har ville lægge noget kapital i projektet, men det er essentielt for investoren at vide hvor meget I selv har investeret af tid og kapital i projektet.

Fra Gentofte
Tilmeldt 14. Nov 13
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas, 

Helt bestemt vigtigt at vedkommende bliver sat ind i dette. 

Den tager jeg i korrespondance med dem der har henvendt sig og henvender sig via mail. 

Ikke noget jeg ønsker at tage op i et offentligt forum, da formålet med denne tråd er at skabe kontakt til interessede personer som så yderligere kan blive sat ind i kontekst til et møde som beskrevet. 

 

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sebastian Been:

Hej Thomas, 

Helt bestemt vigtigt at vedkommende bliver sat ind i dette. 

Den tager jeg i korrespondance med dem der har henvendt sig og henvender sig via mail. 

Ikke noget jeg ønsker at tage op i et offentligt forum, da formålet med denne tråd er at skabe kontakt til interessede personer som så yderligere kan blive sat ind i kontekst til et møde som beskrevet. 

 

Dit problem er at du griber det omvendt an.

Hvis du vil skabe interesse, med henblik på at få nogle møder, er det netop vigtigt du kommer med den slags oplysninger, så investorer med det samme kan se hvor meget I selv lægger i det, hvis I ikke selv vil skyde penge ind, er det meget svært at få andre til det.

Når du ikke vil skrive det, virker det meget negativt, da det jo modsat er meget positivt hvis hele holdet allerede har smidt kapital i projektet.

Samtidig overvejer man om der overhovedet er det team omkring projektet som du skriver om, da man i så fald burde kunne skrabe 50.000 sammen internt. Jeg går ud fra at det hold du beskriver er medejere af projektet. I øvrigt en oplysning der også mangler. Hvor mange ejere er der egentlig?

På mig virker det umiddelbart mærkeligt at det hold af jurister, business developers og marketing folk og du selv, ikke selv bare smider 5-8.000 kr. hver og så slipper I for alt det arbejde der er med at få en investor ind, og slipper for at afgive andele af virksomheden så tidligt (da I jo så skal afgive en langt højere andel, end hvis en investor kommer ind på et senere tidspunkt).

Det virker bare virkelig mærkeligt at man har et hold der umiddelbart består af højtlønnede mennesker, og holdet selv tror så lidt på projektet at man ikke internt kan skrabe pengene sammen.

Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg må give Thomas Frost ret, det lyder helt tosset at I søger en investor for så lille et beløb med de folk som allerede er samlet. 

/Arco

Fra Gentofte
Tilmeldt 14. Nov 13
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Har ikke på noget tidspunkt nævnt at vi ikke selv har smidt penge i det. 

Og kommer netop med de oplysninger bare ikke her i et offentligt forum. 

Har fået rigeligt med henvendelser med hvem jeg har sat ind i situationen og hvorfor vi søger en ekstra kapital indsprøjtning for at skyde det hele igang. 

Du skal tænke på at det ikke bare er en ide vi kommer med her, der lagt mange timer og ressourcer i projektet indtil videre, det hele er klart. Og vi mangler nu det sidste skub for at kunne sætte vores udviklere igang. 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)