Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billigst og lettest overførsel af penge ???

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvor overfører man billigst, lettest og hurtigst penge til andre i udlandet ?

Vh.

Klaus

Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 595
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra København
Tilmeldt 11. Sep 17
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Klaus

Jeg har ikke selv prøvet dem endnu, men har hørt at TransferWise.com skulle have rimelige priser og være hurtigere end bankerne. Og de har mange gode anmeldelser på Trustpilot.

Håber at det kan bruges.

Go' weekend,

[Signatur med link udenfor signaturfeltet fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]

Bedste hilsener, Bjarke
iPhone X Priser

Fra Aarhus
Tilmeldt 2. Nov 17
Indlæg ialt: 46
Fra  Bourbon Beans I/S Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Klaus

Jeg har brugt Transferwise mange gange, det er uden tvivl den mest effektive og billigste alternativ til traditionelle SEPA overførsler eller andre sløve traditionelle dyre løsninger bankerne og vekselarer har opfundet.

Platformen er bygget op omkring peer-to-peer hvor man veksler med andre der har brug for den modsatte løsning og dermed forbliver omkostningerne lave.

Håber du finder ud af det.

Mvh. Martin

Friskt ristet kaffe god -> bourbonbeans.dk -> Amino rabatkode: "iværkRABAT" (Gælder ikke faste leveringer)

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Caffi Christensen:
et er uden tvivl den mest effektive og billigste alternativ til traditionelle SEPA overførsle
Når jeg sender 75000 DKK til ESP koster det mig 25 DKK - TransW vil have 324 DKK - så det er vist noget man skal tage med et "gran salt" -

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Aarhus
Tilmeldt 2. Nov 17
Indlæg ialt: 46
Fra  Bourbon Beans I/S Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det har du da helt ret i så. Jeg havde ikke overvejet det ved større beløb, beklager. Jeg har endnu ikke haft brug for at overføre mere end 1.000 euro.

Friskt ristet kaffe god -> bourbonbeans.dk -> Amino rabatkode: "iværkRABAT" (Gælder ikke faste leveringer)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Udlandet er det EU eller resten af verden?

Bankoverførsler i EU skal være fremme dagen efter, og så er der grænser for gebyret. Jeg tvivler på, at du finder billigere end det i EU...

Skal du udenfor EU, afhænger det nok meget af, hvilket land og beløb, det drejer sig om...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Caffi Christensen:
Jeg har endnu ikke haft brug for at overføre mere end 1.000 euro.
- ok - men det koster 37.31 DKK Total fees - så den er også dømt ude. Men som der nævnes i anden tråd. Nu er det inden for EU. Jeg tjekkede lige - jeg skal i min bank (dansk) betale 50 DKK for at overføre til Indien. Så jeg vi slutte - at uden for EU er det også kun ekstra omkostning at benytte TransW.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 04:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er en omkostning ved transferwise, men man får typisk en meget bedre kurs end hos bankerne, som dækker omkostningen til transferwise mere end rigeligt. Det er min oplevelse. Så længe kursen hos transferwise er god så er alle glade. Udfordringen med bankoverførsler kan også være, at der betales for afsendelse og modtagelse.

Husk derfor at undersøge og beregne:

  • Kurs.
  • Afsendelsesgebyr.
  • Modtagelsesgebyr.

God vind!

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Aarhus
Tilmeldt 2. Nov 17
Indlæg ialt: 46
Fra  Bourbon Beans I/S Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for opfølgningen, kan debatstarter evt. lige uddybe om han har regnet kursen med i sine beregninger?
- Vil være rart at vide om det også kan betale sig med transferwise over 1.000 euro, eller ovenstående hviler på forkerte beregninger :-)

Mvh. Martin

Friskt ristet kaffe god -> bourbonbeans.dk -> Amino rabatkode: "iværkRABAT" (Gælder ikke faste leveringer)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)