Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket CMS-system er det bedste?

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 435
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 07:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Jens Holm-Christensen:

- Gennemtestet og sikkert system

- - Vælg et hosted system á la Shopify eller DanDomain. Hvis du selv skal rode rundt med hosting, sikkerheden af din server, opdatering af server mm., så kommer du til at bruge tiden på vedligeholdelse og udvikling, i stedet for salg.

- Gode SEO-muligheder

- - Shopify har gode og nemme SEO-muligheder. Du kan læse mere om disse her: Shopify SEO. Ellers WooCommerce.

- God til at håndtere webshop-modul

- - Shopify er et webshopsystem.

- Gode muligheder for API-integrationer

- - Der er ekstrem vækst i Shopifys App-store, og der er mange apps, at integrere med. Alternativt har WordPress en kæmpe plug-in-database, hvor det meste findes.

- Responsivt design

- - Det er ligetil med Shopify.

- Mulighed for integration til Mailchimp

- - Det kan du gøre med Shopify ved ét klik: https://apps.shopify.com/mailchimp

Hej, Jens.

Man kan ikke rigtigt sige hvilket CMS-system, der er direkte bedst IMO. De fleste er lavet til forskellige størrelser, formål mm.

Dog vil jeg (efter mange år i e-handel) anbefale Shopify, da du her bruger mindst muligt tid på vedligeholdelse, opdatering og sikkerhed af din webshop.

Men jeg har vedlagt mine svar i citat ovenover. Hvis du har brug for lidt nærmere sparring, så lad os evt. tage et kald, eller skrives ved pr. mail? Jeg har gennem årene lavet og administreret utallige webshops i både Shopify, WooCommerce o.l.

Jeg håber, det kunne hjælpe!

Fra Skødstrup
Tilmeldt 25. Aug 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads. Det lyder helt kanon. Tak for alle dine gode input :D Det lyder til, du ved rigtig meget om det, så det stoler jeg på. 

Fra Skødstrup
Tilmeldt 25. Aug 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sleepy. 

Tak for dit input, Ham vil jeg tjekke lidt ud :) 

/Jens

Tilmeldt 31. Oct 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Som flere andre har været inde på, kommer valg af CMS system i høj grad an på, hvilket site du skal lave.

Med de ting du selv har listet, synes jeg klart du skal gå efter et open source system. Wordpress eller Drupal (vælg Drupal 7) er gode muligheder, men dette kommer også meget an på, hvor meget du selv har mulighed for at udvikle eller om det skal være mere plug'n'play.

Bedste hilsner

Peter

Lendme

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Afhængigt af hvad behovet er, kan en Drupal 8 også være en god ting. Der er mange ting som bare fungerer super godt out of the box i Drupal 8.

Men ja, hvis man skal lave meget smarte ting og anvende 30 moduler, så er Drupal 7 stadig den robuste vej.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Skødstrup
Tilmeldt 25. Aug 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

peterwang:

Som flere andre har været inde på, kommer valg af CMS system i høj grad an på, hvilket site du skal lave.

Med de ting du selv har listet, synes jeg klart du skal gå efter et open source system. Wordpress eller Drupal (vælg Drupal 7) er gode muligheder, men dette kommer også meget an på, hvor meget du selv har mulighed for at udvikle eller om det skal være mere plug'n'play.

Bedste hilsner

Peter

Lendme

Hej Peter. Tak for input. Jeg kan høre, at der er flere, som er meget begejstrede for drupal, så det vil jeg helt sikkert undersøge nærmere. Er faktisk allerede ved det ;) 

Fra Skødstrup
Tilmeldt 25. Aug 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

GrN.dk - Web, Excel og Logistik:

Afhængigt af hvad behovet er, kan en Drupal 8 også være en god ting. Der er mange ting som bare fungerer super godt out of the box i Drupal 8.

Men ja, hvis man skal lave meget smarte ting og anvende 30 moduler, så er Drupal 7 stadig den robuste vej.

VH. GrN.dk

Det er bare kanon. Det tyder på Drupal 7 dækker mine behov så rigeligt, så det er nok den sikre løsning. Har dog ikke endeligt valgt endnu. 

Fra Skødstrup
Tilmeldt 25. Aug 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Sebastian Stoll:

Jens Holm-Christensen:

- Gennemtestet og sikkert system

- - Vælg et hosted system á la Shopify eller DanDomain. Hvis du selv skal rode rundt med hosting, sikkerheden af din server, opdatering af server mm., så kommer du til at bruge tiden på vedligeholdelse og udvikling, i stedet for salg.

- Gode SEO-muligheder

- - Shopify har gode og nemme SEO-muligheder. Du kan læse mere om disse her: Shopify SEO. Ellers WooCommerce.

- God til at håndtere webshop-modul

- - Shopify er et webshopsystem.

- Gode muligheder for API-integrationer

- - Der er ekstrem vækst i Shopifys App-store, og der er mange apps, at integrere med. Alternativt har WordPress en kæmpe plug-in-database, hvor det meste findes.

- Responsivt design

- - Det er ligetil med Shopify.

- Mulighed for integration til Mailchimp

- - Det kan du gøre med Shopify ved ét klik: https://apps.shopify.com/mailchimp

Hej, Jens.

Man kan ikke rigtigt sige hvilket CMS-system, der er direkte bedst IMO. De fleste er lavet til forskellige størrelser, formål mm.

Dog vil jeg (efter mange år i e-handel) anbefale Shopify, da du her bruger mindst muligt tid på vedligeholdelse, opdatering og sikkerhed af din webshop.

Men jeg har vedlagt mine svar i citat ovenover. Hvis du har brug for lidt nærmere sparring, så lad os evt. tage et kald, eller skrives ved pr. mail? Jeg har gennem årene lavet og administreret utallige webshops i både Shopify, WooCommerce o.l.

Jeg håber, det kunne hjælpe!

Hej Sebastian

Tusind tak for dit input. Er det muligt at integrere shopify i fx et Drupal-website? Shopify er vel kun et webshopsystem og ikke andet? Har du evt. nogle eksempler på gode shopify-sites? På forhånd tak :) 

/Jens

Fra Randers C
Tilmeldt 2. Apr 11
Indlæg ialt: 435
Fra  Sebastian Stoll Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens!

Shopify er deres eget CMS, så du kan ikke installere det ovenpå Drupal. :-)

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)