Hej Powerhauge,
Lad os først se hvad du har fået. Temaet "The7" (https://themeforest.net/item/the7-responsive-multipurpose-wordpress-theme/5556590) til $39,- som er tilpasset i et design/layout der matcher dit behov og sikkert med lidt justeringer hist og pist. Hosting der giver dig 3.1-2.6s load (pingdom, sverige) og en PageSpped score på 33 (gælder både pc og mobil). Den gode nyhed er at mange ting, ift hastigheden vil kunne løses med et ordentlig cache plugin og mindre gode er, at der til $39,- på themeforest vil kunne findes bedre temaer med bedre kodning. Wordpress med Woocommerce kan let komme under 1s med ordentlig hosting og rette theme i sig selv. Eftersom du er hoppet på Yourpay tænker jeg, at du måske har ønsket alt så billigt som muligt og derfor sidder nu og er utilfreds.
Ser ingen grund til mudderkastning så vurderingen om, om du har fået noget for pengene, skal du selv stå med idet beløbet du har angivet faktisk er peanuts ift. hvad jeg normalt ser betalt for et ecommerce site. På den anden side kan man godt sige, at et købt tema med tilpasning i dit tilfælde er dyrt købt og er hosting el andet ikke inkl. ja så måske én mindre god aftale. Set med helt andre øjne så nu hvor vi befinder os i "småbeløbs afdelingen" er det meget normalt, at firmaer køber rettigheden til samme tema og så bruger denne skabelon til alle deres kunder.
Finder det f.eks. lidt sjovt at hvis jeg besøger dit ecommerce site fra en mobil-enhed, og tilføjer én vare til kurv. Så skal jeg under varen for at finde en widget med kurvens indhold samt købs-knap. Intet i toppen (header) hvilket er brugervenlig til et 0-tal med dårlig chance for konvertering. Så du kommer ikke uden om at dit site som det er nu, skal finjusteres for bedst mulig salg ift. at presse citronen mest muligt med de besøgende der nu vil komme. On-page SEO skal du godt nok også meget på arbejde med og dit logo skriger af 5,- kroner udgift / 5 minutter i photoshop så f.eks. freelancer.com ville være et stort boost for dit ecommerce site. Ift. konvertering er det yderst uheldigt ikke at nævne fragtprisen under selve varen, der vil give dig en god hjælpende hånd i fremtiden. Det kan du evt. hurtigt løse med gratis "tab manager" til woocommerce. Ergo resultat - du kunne sikkert have fået mere for dine penge men du kunne også have fået mindre. Skud ud i det blå 20-35 timer hos andet firma og du vil nå langt + server skift + premium cache plugin + lidt kodeændringer her og der.
Mvh Ron og held og lykke med dit ecommerce site og ændringerne der skal gøres.