Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjek min webshop til over 3x9900 ++Kr. - karakter 0 til 5 - hvor 5 er bedst- forløbig pris 34000 Kr

Side 1 ud af 6 (51 indlæg)
Tilmeldt 3. Sep 16
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 02:15 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Som nævnt i tidligere indlæg, tænker jeg, at også sælger må kunne se det rimelige i, at det er produkt og pris der taler, og ikke rævekager, - når man får fjernet indlæg og låst tråden, så den giver en falsk tryghed for spørgeren -.

Jeg nævner igen ingen navne, - det har jeg heller ikke gjort tidligere, og jeg kan dokumenterer det jeg skriver - Derfor er det med STOR undren, at Amino bistår med, at fjerne mine indlæg. Det efterlader et falsk og utrygt billede, og det er vel ikke derfor, debatten er lavet, altså en udvidet salgskanal for ivrige sjæle, der ved advarsler fra andre medlemmer, blot kan få fjernet advarslen, og sælge videre - i et debat forum!

Tænker at jeres annoncering må være tiltænkt som salgskanal?

Men det er naturligvis svært at dømme i en sådan situation, når man kun hører den ene parts udlægning - Og ja, han har et talent for, at kunne fremstå helt uforstående overfor kritik, og er ekspert i at fortælle om sårede følelser, og de flotte anmeldelser utilfredse kunder tidligere har givet, - før elendighederne kommer for dagens lys.

Jeg syntes at den venlige sjæl der har afhjulpet udbyderes ubehag, ved at fjerne indlæg af negativ karakter, og lade de lokkende udsagn blive, bør tjekke min shop ud  https://powerhauge.dk/

+ plus denne artikel omhandlende den manglene kvalitet af deres produkter 

http://www.kommunikationsforum.dk/niels-klint/blog/udbydere-lover-guld-og-groenne-skove

Overstående link er fra:

https://www.amino.dk/forums/t/285374.aspx

Og så lige tænke på hvor mange der potentielt taber penge, samtidigt med deres drøm om eget firma, smadres eller udsættes drastigt - og helt ærligt, det kan da ikke være rigtigt? - Det er et stort minus hvad troværdighed og tilliden til debat forum angår.

Nu er jeg spændt på at se bedømmelserne - hvis i vil bruge et øjeblik på bedømmelse af powerhauge.dk 

:-)

Alt det bedste :-) 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 09:18 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor vil du have at folk kan afgive stemmer Wink

https://powerhauge.dk/ Er det alt hvad der er på din nuværende side Wink

Tilmeldt 3. Sep 16
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 09:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej IB - Ja - det er alt, sådan den er afleveret- De mener den er klar til salg...........!!!

Du må meget gerne skrive din bedømmelse/oplevelse af den, her i tråden.. - Og om muligt, ende på et tal....

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 09:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja men det er da meget nemt.

Et stort 0 No

Men nu gik din skala fra 1-5.

Men jeg ved virkelig ikke, hvad jeg skulle give 1 for Wink

Jeg vil råde dig til at tage fat i denne advokat øjeblikkelig http://www.machenhauernielsen.dk/index.php/9-advokater/67-stig

Og hilse fra mig. Wink

Det er kort og godt det største bondefangeri jeg har oplevet No

FØJ FØJ FØJ til den "leverandør". Crying

Men nu ved jeg hvem det er Yes

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 09:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Forstår ikke helt indægget - siger du at købere er "dumme" og du har en mission om at hjælpe alle dem? Eller er det et specifikt firma du ønsker at fortælle om?

Prøv lige at forklare - ganske kort.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 3. Sep 16
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 09:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

JAMEN nok også i det lag jeg selv syntes den hører til......! - ..., men 27000 kr til dem - og 7500 kr til 3 part!!!!

Tilmeldt 29. Jun 15
Indlæg ialt: 267
Skrevet kl. 09:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er det at du er sur over, at de fjerner dine negative kommentarer, eller du ikke har fået noget for dine penge?

Uanset hvad, så er det en kedelig situation, hvis det er alt du har fået for dine penge. Har I lavet nogen form for kontrakt eller andet, som forklarer hvor meget der skulle laves? Er det en dansk virksomhed/person?

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 09:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Krabbe, scanboat.com:
Prøv lige at forklare - ganske kort.
 Yes

Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 09:56 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Er vi enige om at der bare er en hvid baggrund med en tekst om at siden opdateres? Der må vel være noget bagved trods alt?

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 09:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Arghgh - den er da responsive så helt ringe er det da ikke. Og den har også en fin score på pagespeed.

Det er da et godt udgangspunkt.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Side 1 ud af 6 (51 indlæg)