Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbyder 5% fast rente for 350 tkr. i 7 år - fast ejendom

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Apr 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Er du interesseret i at forrente dine midler med en fast rente på 5% i forventet 5-7 år - som passiv investering i stedet for usikre 0-1% i obligationer eller 7% i aktier?

Jeg skal investere i en ferielejlighed i Italien og kan - på trods af god indkomst og god case - ikke få det finansieret i bankerne, for de tilbyder kun boliglån (til 1,7%) med pant i dansk fast ejendom, hvilket jeg ikke har.

Det er en investeringslejlighed, der skal istandsættes i mindre grad og sælges efter 5 år og udlejes i mellemtiden. Jeg kender stedet, forholdende og prisniveauet, da vi har en ferielejlighed samme sted - investeringen har lav risiko. Renter og drift forventes at blive betalt med udlejning, men jeg kan også betale det selv ved ingen udlejning (usandsynligt).

Investeringsrammen incl. omkostninger og istandsættelse er 600 tkr. - Jeg lægger selv 250 tkr. og skal bruge 350 tkr. mere. Ønsker du at deltage med mindre end 350 tkr., så hører jeg gerne fra dig alligevel, da behovet kan fordeles på 3-4 finansier.

Personligt møde i Kbh. og omegn tilbydes. Kun seriøse henvendelser - deadline er 16. oktober.

vh.

Thomas

Tilmeldt 17. Apr 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Anyone?

Fra Randers
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 380
Fra  Evers EL-teknik aps Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tror vi mangler lidt, hvad du stiller som sikkerhed?? At finde en som låner dig 350 tkr uden sikkerhed er usandsynligt..

Mangler du et godt tilbud på en el-opgave?? 
Evers EL-teknik ApS | Kavalerivej 16, 8930 Randers NØ | tlf. 71 99 83 34 | sk@eversel.dk | www.eversel.dk

Tilmeldt 17. Apr 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Der kan tilbydes pant i ejendommen...

Tilmeldt 25. Jul 13
Indlæg ialt: 296
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare det at få undersøgt reglerne og mulighederne for at tage pant i en udenlandsk ejendom er umiddelbart nok til at det ikke kan betale sig for et lille beløb. Har du prøvet en lokal bank. Prøv evt. BNP Paribas - dem har jeg gode erfaringer med (i forhold til Franske ejendomme).

Tilmeldt 25. Jul 13
Indlæg ialt: 296
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen dansk ejendom som interesserede kan få pant i? (jeg er ikke interesseret, men det kunne være relevant for andre)

Tilmeldt 17. Apr 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for rådene - har i forvejen ejendom i Italien, men ingen dansk, så derfor vil bankerne ikke være med. Og har dansk/italiensk advokat, der kan hjælpe med at etablere pantet, så ingen problemer der.

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Risko

Tilmeldt 17. Apr 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Sikke en fin kommentar fra Skygge Manden. Velargumenteret på baggrund af god indsigt. NOT!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)