Hej, Er du interesseret i at forrente dine midler med en fast rente på 5% i forventet 5-7 år - som passiv investering i stedet for usikre 0-1% i obligationer eller 7% i aktier? Jeg skal investere i en ferielejlighed i Italien og kan - på trods af god indkomst og god case - ikke få det finansieret i bankerne, for de tilbyder kun boliglån (til 1,7%) med pant i dansk fast ejendom, hvilket jeg ikke har. Det er en investeringslejlighed, der skal istandsættes i mindre grad og sælges efter 5 år og udlejes i mellemtiden. Jeg kender stedet, forholdende og prisniveauet, da vi har en ferielejlighed samme sted - investeringen har lav risiko. Renter og drift forventes at blive betalt med udlejning, men jeg kan også betale det selv ved ingen udlejning (usandsynligt). Investeringsrammen incl. omkostninger og istandsættelse er 600 tkr. - Jeg lægger selv 250 tkr. og skal bruge 350 tkr. mere. Ønsker du at deltage med mindre end 350 tkr., så hører jeg gerne fra dig alligevel, da behovet kan fordeles på 3-4 finansier. Personligt møde i Kbh. og omegn tilbydes. Kun seriøse henvendelser - deadline er 16. oktober. vh. Thomas |
Anyone?