Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har udbetalt løn uden at lave lønsedler.. Hvordan får jeg styr på det igen.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 3. Oct 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg har startet op som selvstændig. Alt er gået meget stærkt og focus har været andre steder end Skat..

Jeg har udbetalt løn 3 måneder til en medarbejder, uden at lave lønsedler, eller indberette til skat.
Det vil jeg selvfølgelig gerne har styr på med det samme nu.

Jeg har oprettet en konto på Danløn nu, og har tænkt mig at bruge dette program fremadrettet.

Er det muligt for mig at lave lønsedler for de perioder jeg allerede har overført for, og kan jeg bruge personens hovedkort for de måneder?

Eller vil i anbefale at jeg får fat på en revisor til at hjælpe mig ud af rodet?

Med venlig hilsen Simon

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 3. Feb 16
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan du sagtens.

Du kan taste hvad personen har fået i acontoløn så tager dataløn højde for det.

Når det er klaret vil det være en god ide at logge ind på skat erhverv for at sikre at du har angivet for alle måneder. Hvis du fx er registreret med ansatte fra 1/6 og kun har indberettet fra 1/7 og frem fastsætter skat selv skatten for juni - der skal du så have nulindberettet.

Sig til hvis du skal have hjælp.

Mvh Johnny

Fra Viborg
Tilmeldt 19. Nov 14
Indlæg ialt: 58
Fra  Viborg Løn & HR - Dataløn og VISMA PARTNER Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Ring til Viborg Løn på tlf. 87270100, så får vi dig oprettet i Dataløn i en fart, så klarer vi det....

Mvh

Magne Sandgaard

Tilmeldt 3. Oct 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker for svar.


Jeg benytter danløn, men har kun kort fået sat det op. Venter stadig på at skattekort kommer.
Vil du anbefale dataløn i stedet. Lyder ihvertfald som en funktion jeg godt kunne bruge, kan ihvertfald ikke finde den i danløn.

Med venlig hilsen Simon

Tilmeldt 3. Feb 16
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej jeg vil klart anbefale danløn. De fleste af vores kunder bruger det da det er nemmere at gå til end dataløn. Der er det også muligt at taste ind hvad der er udbetalt aconto.
Mvh Johnny

Tilmeldt 3. Oct 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Super, tak for hurtigt svar!

Jeg fordyber mig lige lidt mere i funktionerne.

Med venlig hilsen Simon

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Dataløn er lidt dyrere men her skal du i princip ikke sidde og udfylde men kan blot give dem informationen, så klarer de alt. Det kan godt være pengene værd for dig her tror jeg

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Jan 17
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon, 

Lidt reklame herfra, men måske nyttigt for dig. 

Hvis du benytter Gratisal, så kan du lave lønnen med det samme, såfremt du har skattekortinformationerne ellers skal du vente 2 timer. 

Det er gratis at lave løn i Gratisal. Du kan vælge mail og chatsupport til for 5 kr. og automatisk betalingsoverførsel for 90 øre per lønseddel

Du behøver ikke en revisor for at lave lønnen, da systemet er meget nemt. Hvis du ingenting ved om lønadministration, så kan vi anbefale, at tage en opstartspakke, hvor vi sætter alting op for dig og kører lønnen sammen med dig. Det koster 249 kr. uafhængigt om det tager 1/2-1 time. 

Så er du klædt på til fremtiden også.

Fra Viborg
Tilmeldt 19. Nov 14
Indlæg ialt: 58
Fra  Viborg Løn & HR - Dataløn og VISMA PARTNER Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak John! Ja, hos Viborg Løn kører vi udelukkende DATALØN, og en lønseddel koster 20 kr. alt inklusive og 109 kr. for et RIGTIGT service abonnement, hvor man taler med en RIGTIG lønkonsulent. Man får GRATIS SMARTLØN appen med, som kan bruges til alle former for lønregistrering af medarbejderne. Det betyder, at man ikke selv skal indtaste lønnen....

Mvh Magne

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)