Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Datateknikker elev med speciale i programmering/infrastruktur

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Oct 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 06:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

håber det er i orden jeg spørger herinde, da jeg efterhånden føler mig lidt "desperat"

jeg er en ung fyr på 32 som leder efter en elevplads som datateknikker med speciale i programmering. jeg har efterhånden haft ringet i 40-50 virksomheder og det er samme svar alle steder "vi har simpelthen for travlt til at afsætte en til at gå sammen med en elev" 

jeg er stadig igang med grundforløbet og ligger i toppen af klassen (2x12 tal fra forholds OS og Programmering) ønsket har været fra start at komme til at arbejde med IT sikkerhed, men er efterhånden der hvor jeg næsten er ligeglad med hvad det er. 

går endda med tanken om at skifte til infrastruktur i stedet for, da det virker som om det er nemmere at få elevplads. interessen for at skulle arbejde med infrastruktur er også stor. det er bare ikke mit primære valg.

hvis der er nogen som kender nogle eller nogen som evt. kan bruge en datateknikker med enten programmering eller infrastruktur, så ville jeg virkelig sætte pris på jeres hjælp.

mvh

Michael Lauritsen

P.S jeg vedhæfter en PDF, hvor i kan se hvad det er man lære som programmør.6165.Oversigt Datatekniker TEC prog 2017 vers 9.pdf

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)