Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kommer jeg frem på google?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Viby sj
Tilmeldt 15. Nov 16
Indlæg ialt: 1
Fra  CurvyliciousBride Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg opstartede min virksomhed i januar iår.

Jeg føler jeg misser en masse kunder fordi de ikke kan finde mig på google.

Så mit spg er - hvordan kommer jeg frem på google?

Jeg kender ikke de tekniske termer, så hvis nogen kan hjælpe på alm forståeligt sprog så vil jeg være taknemmelig :) 

hilsen Carina

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal se på noget SEO.

Mit råd, få en ekspert til at hjælpe dig med det hvis du er helt grøn.

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Seo...der er mange der tilbyder det

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 510
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det dit firmanavn som ikke vises ved Googlesøgning eller vises du ikke ved Google søgninger på relevante søgefraser?

Tilmeldt 21. Sep 17
Indlæg ialt: 20
Fra  Intrace Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er rigtig mange tiltag du kan gøre for at komme frem på google. Hvis jeg var dig vil jeg nok starte med at finde ud af hvilke søgeord du gerne vil findes på, hvorefter du ligger en plan for at komme frem på de ord.

Det handler bl.a. om hvor godt dine landingpages er sat op til disse søgeord. Her er der flere on page SEO forbedringer du kan gøre.

Noget som google vægter højt er backlinks til din side, som bekræfter dine søgeord. Dette kan dog godt blive lidt vanskeligt, da du ofte skal ud og have fat i bloggere eller nyhedsmedier.

Tilmeldt 1. Oct 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal i gang med SEO (Search Engine Optimization, Søgemaskineoptimering). Dette indebærer onpage SEO (sidens opsætning, tekst, m.v.) og backlinks.

Skriv en besked til mig, eller skriv mere specifikke detaljer her.

Tilmeldt 3. Jul 17
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ann Carina,

Det er lidt et to-delt spørgsmål, da det ikke blot handler om at komme frem på google, men lige så meget om at komme frem på de rigtige ord. 

Det er svært ikke at forklare det i tekniske termer, da det er nogle ret tekniske ting, du skal arbejde med for at få et godt resultat. 

Det første du skal gøre dog, er at tænke over, hvad du tror dine kunder vil søge efter, for at finde dine produkter. Her vil jeg selv foreslå "plus size brudekjole", som jeg ikke kan finde nogen underside til. Det du så skal gøre er at oprette en side i dit CMS system, der hedder netop dette i titlen, samt en fyldest gørende tekst om netop dette emne. Hvis du gerne vil arbejde videre med det her selv, så vil jeg anbefale at anskaffe nogle bøger om SEO, artikler om hvordan man arbejder med det, eller tager et kursus. SEO er ikke noget man går hen og får særligt meget ud af, uden at ligge kræfter i det. Så du kommer nok ikke til at opnå de resultater du ønsker, uden at du ligger en indsats i det, da det kræver en del løbende arbejde for at skabe resultater. 

Jeg sender dig lige en PB med min mail og mit nummer, hvis du skulle have flere spørgsmål, så skal du være mere end velkommen til at tage fat i mig. :)

Venlig hilsen
Andreas B. Ladegaard

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg var dig, så ville jeg få et CVR nummer på din side og så ændret din email så du ikke længere benytter Gmail.

Nu da dine varer ligger i den prisklasse, så syntes jeg personligt, at du burde få ændret de to ting. Det sender også et mere professionelt signal til mulige kunder.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Ann Carina

Start med din hjemmeside. Flere af menuerne virker ikke og der er små-fejl i koden. Når det er på plads skal du nok komme længere op i Google. Men det kræver at din side er 100% færdig.

Når du har dit CVR-nummer kan du få et link på forskellige sider. Du kan lige få et par eksempler:

Krak, De Gule Sider, Google+, 

Google elsker når der linkes til din side og stille og roligt får din side mere værdi. Har du travlt står der altid en masse firmaer i kø for at hjælpe dig.

// Lars

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Uanset om du ønsker at gøre det selv eller købe dig til hjælp, så bør du selv få styr på det basale (og gerne mere end det). 

https://www.seo-lex.dk/ er fantastisk til formålet. Jeg har ingen aktier i bogen, men har selv købt den flere gange i årenes løb, og det er efter min mening det bedste sted at starte for hurtig og god viden på området.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)