jeg har tænkt mig at købe nogle maskiner hos private, lave nogle små reparationer og der efter sælge dem igen igennem mit med fortjeneste selvfølgelig. jeg har tænkt mig at bruge brugtmomsordningen som jeg har vidst fået rimelig styr på. (tror jeg nok)
Det bliver ikke bedre af ny tråd - og du beder om noget ret rodet som ikke kan besvares da det du udfører KAN være under brugtmoms men også kan være af en karakter som ikke kan . og så har du i selve fakturaspørgsmålet, hvordan viser jeg momsen fået svar i tidl linkhttp://johnhannover.blogspot.dk/2013/09/brugtmoms.html Jeg ved det ikke er let,men sådan er det med brugmoms, det er ikke voldsomt egnet til et klart og enkelt svar på den du spørge om, så derfor - gå til en revisor eller bogholder så du ikke ender med et galt svar, som så rammer dig i nakken med moms
vh John H
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Problemet er at det ikke er klart her om det faktisk er brugtmoms ordning fordi det ikke er klart hvor meget du gør ved tingene i forhold til bare at videresælge - som her indsætter en del nye reservedele købt med moms, så jeg tror ikke nogen her tør svare klart uden langt flere konkrete detaljer - men du kan jo lige se om andre tør
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER