Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP!!!Roboclean (Salgskonsulent)

Side 9 ud af 15 (141 indlæg)
Tilmeldt 7. Jan 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har ligesom du selv  været til jobsamtale hos Roboclean, og er faktisk selv ret meget i vildrede. for jeg vil rigtig gerne have mig et job som konsulent/salgskonsulent. Men tvivler på at dette Roboclean er det rigtige at gøre.

jeg bliver "lovet" en garantiløn på 23000. men skal have minimum 50 kundebesøg om måneden samt helst sælge minimum 2 støvsugere/luftrensere om ugen, men om jeg disideret kunne få en lønseddel hver måned på minimum 23000. ville hun ikke rigtig svare på. ved mit soørgsmål omkring det fik hun lige så elegant talt ind på de store muligheder med lønnen.
plus at man ikke kan fast ansættes men skal være forhandler og moms registreret og oven i hatten skal man selv købe deres maskine som du skal have med ud til kunderne til demonstration.... (maskine koster 17995,-) det er især her jeg går i baglås... hvorfor SKAL jeg købe en Roboclean som jeg skal have med ud på kundebesøg????

synes det er fup og fis... ja undskyld mig, men har tanken at man skulle gå til tv2 med det så et af deres forbruger programmer kan tage Roboclean lidt i ørene og gøre tingene klart for alle os arbejdsløse eller bare os der ønsker et job som salgskonsulent, men at der er visse firmaer man åbenbart skal være fordigtig med.

Så da jeg føler der er noget fusk og bedrag i det her, har jeg valgt at sige nej tak til fuldtidsjobbet som salgskonsulent hos Roboclean. Jeg mangler beviser og garanti for at jeg er sikret min løn, så jeg ikke står uden penge enten fra  jobbet eller i værste tilfælde fra fagforeningen...  Så beviser på at der er hold i den "gode" løn og jobbet som konsulent hos roboclean er et meget stort ønske fra min side... Så alle er der er konsulent hos Roboclean, kom frem af busken og giv os noget feedback på dette job.

hilsen smallsis

Tilmeldt 7. Jan 09
Skrevet kl. 09:02

til mit eget indlæg vil jeg lige kommentere til dette  at det var ved 2 samtale at jeg erfarede det store svindelnummer... men guskelov bad hun mig ikke om at underskrive noget. jeg skulle tage hjem og snakke med min mand om det og sammen med ham fandt jeg dette forrum samt mange andre ikke særlig pæne udtalelser om roboclean, og jeg sagde derefter nejtak til jobbet...

mit tidligere indlæg var følgende

Hej.

Jeg har ligesom du selv  været til jobsamtale hos Roboclean, og er faktisk selv ret meget i vildrede. for jeg vil rigtig gerne have mig et job som konsulent/salgskonsulent. Men tvivler på at dette Roboclean er det rigtige at gøre.

jeg bliver "lovet" en garantiløn på 23000. men skal have minimum 50 kundebesøg om måneden samt helst sælge minimum 2 støvsugere/luftrensere om ugen, men om jeg disideret kunne få en lønseddel hver åned på minimum 23000. ville hun ikke rigtig svare på. ved mit soørgsmål omkring det fik hun lige så elegant talt ind på de store muligheder med lønnen.
plus at man ikke kan fast ansættes men skal være forhandler og moms registreret og oven i hatten skal man selv købe deres maskine som du skal have med ud til kunderne til demonstration....(maskinen koster 17995,-)  det er især her jeg går i baglås... hvorfor SKAL jeg købe en Roboclean som jeg skal have med ud på kundebesøg????

synes det er fup og fis... ja undskyld mig, men har tanken at man skulle gå til tv2 med det så et af deres forbruger programmer kan tage Roboclean lidt i ørene og gøre tingene klart for alle os arbejdsløse eller bare os der ønsker et job som salgskonsulent, men at der er visse firmaer man åbenbart skal være fordigtig med.
Så da jeg føler der er noget fusk og bedrag i det her, har jeg valgt at sige nej tak til fuldtidsjobbet som salgskonsulent hos Roboclean. Jeg mangler beviser og garanti for at jeg er sikret min løn, så jeg ikke står uden penge enten fra  jobbet eller i værste tilfælde fra fagforeningen...  Så beviser på at der er hold i den "gode" løn og jobbet som konsulent hos roboclean er et meget stort ønske fra min side... Så alle er der er konsulent hos Roboclean, kom frem af busken og giv os noget feedback på dette job.

hilsen smallsis

Tilmeldt 7. Jan 09
Skrevet kl. 09:18

Du har fuldstændig ret.

jeg fik enda den forklaring at grunden til at man skulle købe maskinen var at de tit havde været udsat for at nye konsulenter efter kursuset havde fået udleveret maskine og derefter bare var blevet væk og taget maskinen med sig, som så havde givet et stort tab i firmaet.... her tænker jeg... de har sgu da alle oplysninger på deres konsulenter.. så det var da bare at anemlde dem for tyveri m.m hvis de ikke leverede det lånte produkt retur....

det er simpelthen fub og fidu er det.. og bliver sgu egentlig ret vred over at sådanne ting kan foregå i dagnes danmark uden at der bliver gjort noget ved det grrrrr :-(!

Tilmeldt 7. Jan 09
Skrevet kl. 09:44

tjaaa hva jeg kan se ved at man skal KØBE EN MASINE må prisen være for at arbejde for Roboclean være 17995,-.

og jeg søger et job hvor jeg kan TJENE penge ved at udføre en arbejdsopgave for et firma, og ikke omvendt at jeg skal betale 18000 kr for at få et job... nixen bixen...

efter jeg har afslået jobbet som konsulent hos roboclean har hun sagt at hun ville ringe til mig for at tage en snak med mig... ja ja hun vil sikkert prøve at overtale mig til at atge jobbet... men hun skal slet ikke bryde sig om at ringe... for jeg er godt gal i skrælden efterhånden... og er bare SÅ vildt glad for at jeg lige fulgte mine instinkter og serfede på nettet på roboclean og fandt AMNO blandt andet.... Tak for advarslen folkens... et KÆMPE tak vil jeg sige.

hilsen

smallsis

Tilmeldt 7. Jan 09
Skrevet kl. 10:04

Umiddelbart ikke....

du skal købe en maskine selv til 17995 du får den så til 16000 hvis du kan klare 150 besøg indenfor 3 mdr eller 15 salg på en måned som de så kalder "gratis"

der er 2 lønsystemer hos dem den ene er 12000 + 500 pr salg

og den nden er garantilønnen på 23000. men om du kan få på skrift er så en ande side af sagen. du skal jo trods alt have 50 besøg pr mdr og helst 2 salg pr uge for at have din garantiløn. og ja alt over din garantiløn er provision.

ydermere du er ikke fastansat men forhandler og skal være moms registreret, derfor kan man ikke få en fast lønseddel om måneden med dine 23000 kr som fats grundløn. og derfor står du i et meget dårligt lys når du så ikke længere har jobbet eller kunderne til maskinen, for så skal du på understøttelse og der skal du jo dokumentere din indkomst.. og ja kan du ikke det er der ingen penge og vi lever trods alt i et samfund hvor at man ikke kan eksistere på humane vilkår uden penge.

og til "bare mig"

jeg har virkelig ikke særlig pæne ord at sige til dig. jeg vil være så høflig ikke at skrive dem her. MEN FOR FANDEN DA.......

Tilmeldt 7. Jan 09
Skrevet kl. 10:20

JA FUSSING LÆNGE LEVE HURRAAAAAAAA Big Smile og også et tak til google for at de findes smier....Smile

havde det ikke været for dit oplæg der poppede op da jeg søgte på roboclean i google var jeg desværre nok også faldet i fælden med lidt overtalelse

smallsis

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 11:56

Altså, er du færdig med at skrive med dig selv??

mvh

Tilmeldt 12. Jan 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:49

Er der nogen herinde som faktisk HAR været ansat hos ROBOCLEAN, og som måske kan fortælle lidt om det?

Fra 7451 sunds
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 18:37

JA

jeg er pt ansat ved roboclean og må indrømme at det gør lidt ondt og se

alt det i skriver om det, men det er rigtig nok det kan være meget svær og forstå

og jeg er ikke bange for og fortælle hvem jeg er, så hvis du gerne vil vide mere så send mig

endlig en mail på

Phenix_consulting@live.dk

Mvh

Steffen nørgaard

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:01

hej Fussing

Jeg har været ansat i roboclean i 3 år så prøv at høre på en der ved noget om firmaet i stedet for alle de kloge hoveder der skriver at de ikke kender firmaet men det er "nok" svindel og humbug!! Nej det er ikke. Jeg er selv udlært kontorassistent hos politiet og jeg kan garantere dig for at dette firma er et ordentligt og reelt firma med rigtig mange tilfredse kunder, jeg har snart solgt 300 maskiner og tro mig jeg var her ikke på snart 4. år hvis det her var svindel og humbug. Grunden til at næste besøg skal være hos dig er jo at du ligesom vores kunder skal se hvad den gør hjemme hos dig og ikke på et kontor hvor den i forvejen bliver brugt hver dag så der ikke er noget skidt at vise dig. og så er det jo ikke en støvsuger!! Men et indeklimasystem!! Men du kan roligt prøve det af der er absolut intet fusk i dette. Du skal jo aldrig lægge nogen penge ud i dette firma så der er intet du kan miste. Jeg har aldrig før haft et job jeg har været så tilfreds med som dette. Jeg prakker ikke folk noget på som mange andre sælgere! Jeg gør folk en tjeneste ved at sælge til dem! Men dit valg. Jeg skal i hvert fald ikke skifte job igen!

Mvh Silkeviv

Side 9 ud af 15 (141 indlæg)