hej. En kunde klager over kun at have modtaget 1 stk af en vare jeg sendte hende 4 stk af. Da det er en forholdsvis lille vare og normalt en tilbehørs-vare jeg sender sammen med andre varer, brugte jeg lidt tid til at regne ud hvordan jeg kunne samle de 4 stk, så de ikke lå løst i boble kuvertten. Jeg snoede noget ekstra bobleplastik rundt om dem flere gange så de var samlede og husker det meget tydeligt. Ligeledes har jeg talt efter på lageret og set at lagerbeholdningen svarer til at de 4 stk er afsendt. Hos GLS skriver de hvor meget en afsendt pakke vejer og jeg har tjekket og fundet samtlige af de ting jeg sendte til hende, med pakkelabel, kuvert, varer, materiale osv og vejet det. Den vægt GLS angiver svarer til at der er sendt 4 stk. og ikke kun 1 stk. I mine handelsbetingelser, skrives der alle steder at i tilfælde af klager, reklamation, beskadigede varer osv at jeg/min virksomhed skal kontaktes telefonisk. Det er baseret på mange års erfaring at det bare er det bedste og hurtigste for kunden (og mig :-) ). Kunden har emailet og nægter at vi snakker sammen telefonisk. Hun siger hendes telefon er i stykker (i 2017 og det har nu stået på i næsten en måned?) og når jeg har prøvet at ringe til hende på det nummer hun angav under bestillingen, lyder alt fint og jeg kan lægge en besked. Hun kommer med mærkelige forklaringer på hvad der er galt med hendes telefon. Hun har skrevet at pakken var intakt da hun modtog den, men at der kun var 1 stk i. Hun har så også nævnt at hun var skuffet over så lille den vare hun bestilte var. Enten så må de 3 stk være forsvundet under forsendelsen, men det siger hun jo ikke er tilfældet. Eller også så fortæller hun bare ikke sandheden og hun vil ikke risikere at blive taget i at lyve under en telefonsamtale - og hun vil bare have 3 mere uden at betale for dem. Hvad ville I gøre? Hun nævner dårlig kundeservice, er blevet lidt småtruende osv. osv.. Nøj, jeg er træt af hende. |
Hvor lang tid gik der, efter modtagelsen, før kunden reklamerede til dig? Hvor dyrt et produkt taler vi om?