Hej Mark. Hvis du med gode tal mener "kun" et tab på 10,5 millioner på bunden i 2016, så har de da meget "gode" tal. |
Av av av, den ser ikke god ud
Hej Mark. Hvis du med gode tal mener "kun" et tab på 10,5 millioner på bunden i 2016, så har de da meget "gode" tal. |
Av av av, den ser ikke god ud |
Kristian Ole Rørbye
Ja det er da vilde omkostninger til personale.. 21.000.000 fordelt på 36 medarbejdere. Og næsten ingen penge i 2015.. hmm |
Jeg har desværre også problemer med at dem :( afventer stadig på mine beløber |
Ja og selvfølgelig kan de ikke udbetale når de ikke har penge - Men man gider jo heller ikke levere mere for dem, når man ikke får sine penge... |
Opdatering: De kan heller ikke betale noget her i oktober. De er meget usamarbejdsvillige og kommer slet ikke med hverken information eller muligheder. Det ser sort ud - Jeg har nu udeståender helt tilbage fra Maj af. Andre der har erfaring med dem? |
Du kan jo ikke plukke håret af en skaldet, du kan ikke gøre andet end at vente og håbe, også naturligvis ikke gøre brug af dem længere. |
Nej men de kan vel ikke have lov at fortsætte med at drive forretning når de ikke kan betale deres publishers? |
Mark, så må du jo sende rykkere til dem og i sidste ende sende dem til inkasso. Jeg ved ikke hvordan forretningsbetingelser er for sådan noget, men det gør man jo med en kunde der ikke kan betale. |
Hej Mark og I andre, |