Jeg havde en række domæner tilknyttet Meebox, men efter de er blevet flyttet til Unoeuro leder jeg efter et nyt sted til hosting med servere i Danmark.
Selve siderne er ikke kompliceret og kræver ikke så meget diskplads, men det er vigtigt, at serverne har en god oppetid og fin mailserver. Det er et must med god og hurtig support.
Tak fordi du tog dig tid til at læse mit indlæg. Jeg glæder mig til at læse dine anbefalinger :-).
Hvad er fordelene ved cdn ? , ville dette mærkes i en webshop med mange billeder
Fordelene er at man sender sine statiske filer via et netværk af servere globalt rundt i verdenen, som er optimeret til netop levering af statiske filer - så det kan give en forbedring, i nogle tilfælde en stor for bedring, i andre tilfælde ikke så stor - det kommer meget an på siden og den nuværende opsætning.
PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.
Jeg har brugt UnoEuro i mange år, og har været fint tilfreds.
Men da min PrestaShop med multiple domæner blev flyttet, var det ikke så smart. UnoEuro tillader ikke e-mail på tilkøbte domæner. Jeg flyttede til cHosting, hvor det kører rigtigt godt. Deres support svarer hurtigt og kompetent, så jeg har ikke fortrudt.