Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er der galt med denne hjemmeside? Kan den købes?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Sep 17
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa folkens,

Jeg er faldet over en webshop med denne struktur https://webshopnavn/shop/frontpage.html (jeg har fjernet det rigtige navn for webshop, da det ikke er min) 

Hvad skyldes det at der ikke er .dk? Er det fordi at webshoppen ikke har eget url, men bare bor "til leje" ved en udbyder? Eksempelvis dandomain? 

Når jeg tjekker siden på ahfrefs er der mange keywordplaceringer som ligger imellem 1-5 (det er så med landingsside på produkter istedet for kategori langt hen af vejen) men når jeg plotter undersider ind, så står der en værdi på 0 i organisk trafik. Kun når jeg plotter forsiden ind viser ahref at der er 1.5k organiske besøg om måneden. Hvad skyldes det? 

Jeg overvejer at købe webshoppen, som har en omsætning på en halv million cirka, men hvad er en shop som ikke har sit eget url værd? Kan det flyttes til at blive www.webshopnavn.dk opsætning? 

Håber I forstår problematikken! :) 

Fra Odense C
Tilmeldt 5. Sep 17
Indlæg ialt: 65
Fra  Morningscore ApS Morningtrain ApS Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det du skriver der kan ikke være korrekt.

Alle hjemmesider har et Toplevel-domain (f.eks. .dk), det har den URL du skriver ikke.

Hvis du skriver hele url'en i din browser, kan jeg/vi måske se, hvad du mener :).

Tilmeldt 4. Sep 17
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

https://luksus.design/shop/frontpage.html#.WbE9SLJJZEY - den nøjagtige url ( har selv fjernet det klikbare link)

Tilmeldt 13. Jan 17
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

.design er et af de TLD'er der blev lanceret i 2015.

Du kan sagtens bestille www.test.design hvis du har lyst,

Et TLD / Top Level Domain behøves nødvendig ikke være .dk/.com/.eu, der findes mange forskellige -

Du kan se hele listen over TLD'er her

Tilmeldt 4. Sep 17
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg oplever en del drillerier når jeg kører den url struktur der igennem ahrefs - men det er vel muligt at købe et .dk domæne og så 301 redirecte hele den shop der? 

Tak for svar by  the way! :) 

Fra Brønshøj
Tilmeldt 19. Dec 16
Indlæg ialt: 154
Fra  Winity Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Shoppen ligger på et .design domæne - hvis den omsætter for ½ million om året, er jeg imponeret

her kunne man jo have både .design og .dk domæne til samme side.

Shoppen er lavet i Dandomain.

https://www.smartbanker.me/dk/ - Sammenlign lånemuligheder for 50+ lånepartnere på et sted.

Tilmeldt 4. Sep 17
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har heller ikke set nogle bevis på den omsætning. Dog ligger shoppen rigtig pænt på mange søgeord, så hvem ved. 

Jeg skal lige forstå dig rigtigt. Vil det sige at luksus.design kan købes og ændres til luksus.design.dk? <- Eksempelvis

Fra Esbjerg
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 351
Fra  Hype Media Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

.design er en domæneendelse ligesom .dk, så du kan ikke have luksus.design.dk, med mindre du køber design.dk og laver et subdomæne der hedder luksus :-)

Det kunne godt være du skulle finde en webudvikler du kunne have tilknyttet, som kan hjælpe.

Anders Jytzler fra Yugana Ushi damaskus kokkeknive

Fra Odense C
Tilmeldt 5. Sep 17
Indlæg ialt: 65
Fra  Morningscore ApS Morningtrain ApS Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Et ryk fra luksus.design -> luksusdesign.dk (eller lignende - hvad der nu er ledigt) er fint muligt.

.design er et såkaldt gTLD, altså "Generic top-level domain". Altså vil .dk som udgangspunkt være bedst - der er dog den risiko, at dit site tager et dyk når du rykker.

Antallet af cases af få da mange sammenligner .design og .com/.net, hvilket er en lidt anden case (ikke landespecifikt), men den overordnede holdning er vidst, at .dk er bedst / nemmest at ranke.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)