Det er en meget uheldig situation for dig. Jeg var lige ved at hoppe på den også. Det værste er at et lille firma slet ikke har brug for en aftale der er så dyr. En billigere aftale vil være mere på sin plads. Der er forskellige muligheder hos Trustpilot. Men du har sikkert ikke en gang fået mulighed for at vælge. Jeg fik mulighed for at vælge en "billig" mulighed for at være med til næsten 3000 hver måned. Det blev omtalt som "særpris" "billigt" og meget mere. 2 måneder gratis og en masse andet blab. Samtidig får en god ven en aftale i hus på en aftale til ca 1000 kr. pr. måned. på Trustpilot. Det var en anden sælger og åbenbart en mere fair løsning. Når Trustpilot lover at sende mails ud til alle dine kunder fra "for et helt år" er det ikke lovligt. Det har de jo ikke bedt om. Jeg blev præsenteret for min mulighed for at få flere stjerner på min side, når jeg nu var betalende kunde, og man kunne undlade de dårlige udtagelser. De ville bruge samme karakterer på begge mine sider. Også selv om det jo reelt kun var kunder fra min ene side. Jeg takkede nej tak. Og det er jeg glad for. Der er ikke meget trust fra mig til Trustpilot mere. For øvrigt slettede de alle mine udtagelser 2 år tilbage. Så tak for det og god Week-end :-) Jeg håber du får held med din sag. // Lars |
Hej, jeg har den liggende.
Hvor kan jeg sende den til, og tak for din tid.
Jeg har rettet henvendelse til BÅDE TrustPilot og Svea, hvilket skete samme dag som jeg skrev herinde. Jeg har endnu intet hørt fra dem. Hverken Svea eller Trustpilot.
Trustpilot har ikke et dansk telefon nummer mere, så det er helt umuligt at komme i kontakt med dem medmindre man laver en ticket, hvilket de har til vane at slette.