Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TrustPilot - Telefonsalg nu gået helt i kage

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er en meget uheldig situation for dig. Jeg var lige ved at hoppe på den også. 

Det værste er at et lille firma slet ikke har brug for en aftale der er så dyr. En billigere aftale vil være mere på sin plads. Der er forskellige muligheder hos Trustpilot. Men du har sikkert ikke en gang fået mulighed for at vælge.

Jeg fik mulighed for at vælge en "billig" mulighed for at være med til næsten 3000 hver måned. Det blev omtalt som "særpris" "billigt" og meget mere. 2 måneder gratis og en masse andet blab.

Samtidig får en god ven en aftale i hus på en aftale til ca 1000 kr. pr. måned. på Trustpilot. Det var en anden sælger og åbenbart en mere fair løsning.

Når Trustpilot lover at sende mails ud til alle dine kunder fra "for et helt år" er det ikke lovligt. Det har de jo ikke bedt om. Jeg blev præsenteret for min mulighed for at få flere stjerner på min side, når jeg nu var betalende kunde, og man kunne undlade de dårlige udtagelser. De ville bruge samme karakterer på begge mine sider. Også selv om det jo reelt kun var kunder fra min ene side. 

Jeg takkede nej tak. Og det er jeg glad for. Der er ikke meget trust fra mig til Trustpilot mere.

For øvrigt slettede de alle mine udtagelser 2 år tilbage. Så tak for det og god Week-end :-)

Jeg håber du får held med din sag.

// Lars

Fra Odense
Tilmeldt 1. Feb 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg har den liggende.

Hvor kan jeg sende den til, og tak for din tid.

Jeg har rettet henvendelse til BÅDE TrustPilot og Svea, hvilket skete samme dag som jeg skrev herinde. Jeg har endnu intet hørt fra dem. Hverken Svea eller Trustpilot.

Trustpilot har ikke et dansk telefon nummer mere, så det er helt umuligt at komme i kontakt med dem medmindre man laver en ticket, hvilket de har til vane at slette.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Fra Odense
Tilmeldt 1. Feb 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 03:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan en update.

Jeg tog nummeret fra Allan, og ringede til dem. Blev stillet igennem et par gange, og forklarede min sag.

Skrev ligeledes tilbage på SVEA's mail, og har intet hørt fra nogen af dem siden. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Beviser blot endnu engang for mig ihvertfald, at det ikke er et trummerum jeg gider rode mig ind i med deres "services".. Det fungerer garanteret rigtig godt for nogen, og er måske en rigtig god service, men måske de differentierer mellem deres kunder Huh? synes sjældent jeg får et positivt billede af dem, når jeg læser hvad ligesindede oplever.

Håber du finder en vej ud af labyrinten Yes

 

Fra Ølgod
Tilmeldt 28. Aug 06
Indlæg ialt: 92
Fra  Astina.dk A/S Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Steffen det er vigtigt du skriver du vil lave en indsigelse til begge Parter, i min optik og erfaring så lav indsigelser og undlad at betal, hold på du er blevet lovet opsigelse som du skriver. Tvivler på de vil køre en retssag på set ☺️

astina.dk alt i styling unikt biludstyr

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)