Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TrustPilot - Telefonsalg nu gået helt i kage

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 1. Feb 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg har et problem med Trustpilot (som andre også har), mit problem er dog lidt anderledes. Det starter således:

Januar 2017 en ung mand fra TrustPilot ringer mig op og tilbyder mig Trustpilot. De priser han nævner er alt for dyre for en helt ny virksomhed og jeg fortæller det direkte til ham.

Han spørger hvad problemet er helt præcist, og jeg fortæller .. "at betale over 2.000 hver måned med opkrævning hvert kvartal er et vildt beløb for en så lille virksomhed".. han forsætter med at argumentere og siger så at han kan tilbyde første måned gratis ved et hurtigt salg. Han fortæller desuden at .."det er en løbende aftale du får, som du kan træde ud af når som helst med en månedsvarsel".. Det lyder jo fristende. Så vi forsætter til kontrakt.

Han fremsender en kontrakt hvor man skal læse og godkende det hele elektronisk, og han bliver i røret og efter min optik presser mig ved at sige ord som "hvis du når at underskrive aftalen idag kan jeg sætte det hele igang" og "tilbuddet er kun noget jeg kan give dig her og nu". Så jeg klikker igennem det hele, og skimter den.

Bemærk: Jeg har IKKE sat en underskrift, men gået igennem deres elektroniske samtykke system.

Så starter vi op med Trustpilot, og det bliver hurtigt meget dyr, og meget ineffektivt så jeg beslutter mig for at skifte over til e-mærkets kundescore program i stedet, det er langt mere effektivt til en brøkdel af pengene. Så jeg vil forsøge at finde en kontakt til dem i juli måned for at opsige. Jeg skriver en ticket via deres formular. Og den bliver slettet, så jeg skriver en mere. Som også bliver slettet. den 3 besked er noget mere aggressiv, jeg er sur og træt af at gå 8 hverdage uden svar og hvor de sletter min ticket. Så en gut ved navn Daniel ringer mig op og jeg forklare så hele sagen. Han lover at tage hånd om det (om fredagen) og Onsdag er jeg nedgraderet til "free medlem". 

Men her stopper det ikke. Nu skriver SVEA finans til mig og opkræver mig over 15.000 kr for rest beløb. Jeg skriver nu en ticket mere og får fat i Henriette der siger at "jeg vil sørge for at dit inkasso brev trækkes tilbage og sørge for at det her kommer i orden", og jeg takker hende. Hun siger at "jeg vil gå ned til sælgeren og høre hvad der er foregået og få stoppet det hele", men får så en e-mail senere med at sælgeren er gået hjem og hun vil fange ham næste uge.

Det skriver jeg så til SVEA, som vender tilbage idag, 2 uger efter med besked om at de fastholder kravet!!

Jeg føler mig ret så trådt på, føler mig presset, løjet op i mit ansigt og tvunget ind i en kontrakt uden mulighed for at gennemgå. Ja idag ville jeg nok så hellere stoppe end at gå igennem noget, men han lød MEGET oprigtig, og var faktisk en rigtig flink gut, og jeg stolede faktisk på ham. 

Jeg har lært en hård lektie. Hvad gør jeg nu? - Betaler, for noget jeg ikke får noget for pengene?.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Du får fat i en advokat I EN FART. Jeg kan anbefale min egen, jr@proerhvervsadvokater.dk.

Tilmeldt 11. May 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 01:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder dælme træls, men hiv fat i trustpilot, igen, og igen.

Hvis de har givet udtryk for at de nok skal få det til at forsvinde, så ville jeg starte med at have det som udgangspunkt. Ingen grund til at betale en advokat, hvis det reelt er fordi at trustpilot bare hænger i bremsen.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 03:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror desværre du får svært ved at vinde sagen.

Et "OK" på mail, via en elektronisk formular eller over telefonen gælder også som en underskrift den dag i dag.

Men som de andre skriver, så prøv at rådfør dig med en advokat - her skal du dog være klar på at det kommer til at koste som min. det samme at køre sagen.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Man skal aldrig sige ja til en aftale via tlf, slet ikke hvis sælger ringer op uopfordret.

Både ja via tlf, mail eller på anden måde elektronisk er bindende, og du hænger derfor på den aftale, som du evt måtte have med Trustpilot.

Jeg vil anbefale, at du selv prøver at kontakte dem, f.eks først ved at kontakte SVEA Finans, og bede dem sætte sagen på standby. Herefter tager du fat i Trustpilot, foreligger dem situationen, og foreslår dem f.eks at du betaler 5.000 kr, fordi du ikke har andet.

Tager du fat i en advokat, er der overvejende sandsynlighed for, at han måske forhandler aftalen lidt ned, men at du derimod betaler et beløb til advokaten i honorar, hvorved det samlede beløb ender med at overstige kravet. Så sparer du intet.

Jeg skal gerne forsøge at hjælpe dig mod et lille fee, dog kan jeg ikke love, at det vil hjælpe. Du kan evt kontakte mig via info@not-allowed.dk :)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 12. Apr 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

mon man kan anmelde trustpilot på trustpilot???

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Både ja via tlf, mail eller på anden måde elektronisk er bindende, og du hænger derfor på den aftale, som du evt måtte have med Trustpilot.

Sælger siger jo at den kan opsiges med en måneds varsel. Så må det være bindende begge veje.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:

Fashion-Seller:
Både ja via tlf, mail eller på anden måde elektronisk er bindende, og du hænger derfor på den aftale, som du evt måtte have med Trustpilot.

Sælger siger jo at den kan opsiges med en måneds varsel. Så må det være bindende begge veje.

Ja det er sagt i en tlfsamtale, men det er umuligt at bevise, hvis man ikke selv har optaget samtalen...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen

Det er en trist historie og rent juridisk

er du formentlig bundet af aftalen, som

jeg formoder du for længst har opsagt ?

Hvis du har printet din aftale ud, vil jeg

uden beregning kigge den igennem og

vurdere om du faktisk ER bundet af aftalen. 

Fra københavn
Tilmeldt 21. Oct 14
Indlæg ialt: 113
Fra  salgsgruppen Salgsgruppen.com Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen

Lyder godt nok som en træls oplevelse.

Du kan også prøve at ringe til trustpilot og bede dem udlevere en lydfil fra din kontakt med sælgeren.

Stort set alle optager i dag deres samtaler til internt brug og kvalitetssikring.

Det kan dog sagtens være at de ikke bare sådan lige, vil udlevere denne til dig.

Hvis du har brug for hjælp til denne del, må du gerne give mig et kald på 9383 9375.

Så vil jeg gerne give et hånd uden beregning. 

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)