Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sidder fast i wordpress med et indlæg

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 12. Oct 15
Indlæg ialt: 5
Fra  Kognitivesamtaler Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er endelig kommet igang med at skulle blogge, som alle siger, at jeg bare er nødt til.

Jeg er kommet frem til, at det så nok hedder "indlæg" i Wordpress (korrekt?)

Indlægget er skrevet;

status er "udgivet"

synlighed er "offentlig"

Men, hvor mangler jeg så at trykke?

Det kommer ikke frem på min hjemmeside....

Mon der er en venlig Aminosjæl, der kan fortælle mig, hvordan mit indlæg bliver synligt på min hjemmeside?

På forhånd tak,

Hanne/KognitiveSamtaler.dk

Tilmeldt 18. Dec 13
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hanne

Det er helt rigtigt, det du har gjort, men prøv at gå ned i Indstillinger > Læsning og kig under "forside viser".

Hvor er det markeret, at forsiden skal vise? Det KAN være det, der er galt.

Venlig hilsen Carsten

Fra København
Tilmeldt 12. Oct 15
Indlæg ialt: 5
Fra  Kognitivesamtaler Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusinde tak, det virkede! Tillader mig at stille et tillægsspørgsmål (jeg er ny i trafikken):

Men vil det så sige at en "en blog" blot er en ekstra side, så man skal så klikke sig videre til selve forsiden... ? Så kunne jeg vel egentlig blot have lavet en ekstra side til hjemmesiden? Hilsen Hanne

Tilmeldt 18. Dec 13
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

En blog er ikke nødvendigvis en "ekstra side". Du kan vælge om dine indlæg skal være på forsiden, altså det man forbinder med en blog, eller det, der hedder en statisk side, som er en forside/præsentationsside (hvor indlæggene også kan være - men ikke mere om det lige nu). Det du nok har i tankerne er en blog, og det lyder som om, at du har fundet ud af, hvordan du får dine indlæg på forsiden.

Nu kender jeg ikke dit tema, men generelt er det en god idé at følge dokumentationen for at få den side, du ønsker. Med Wordpress er det jo ofte sådan, at "man" forelsker sig i en side/tema, men når det så er installeret, så ser det helt anderledes ud. Det er her, det kan være en god idé at følge dokumentationen for at få den side man ønsker.

Hej fra Carsten

Tilmeldt 20. Feb 15
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

En blog er normalt en selvstændig hjemmeside, hvor man skriver blogindlæg.

Man kan dog sagtens samle hjemmeside med information til kunder og sin blog, dvs. have en hjemmeside med et menupunkt, som tager en videre til den del af hjemmesiden, hvor blogindlæggene findes.

Fra Herning
Tilmeldt 30. Nov 14
Indlæg ialt: 153
Fra  Riis Media Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Bliver der vist et indlæg på forsiden nu? Synes ikke jeg kan se det.

Men det er nok anbefalelsesværdigt at have en "blog", altså på en fast URL - ligesom du ser på så mange andre hjemmesider.

Laver systematisk leadgenerering med LeadMotoren - til B2B SaaS, konsulenter og IT virksomheder der vil skalere op.

Fra København
Tilmeldt 12. Oct 15
Indlæg ialt: 5
Fra  Kognitivesamtaler Skrevet kl. 06:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, nu er den side jeg havde tænkt som et blogindlæg, det første der dukker op, ("kom nu igang med mindfulness). 

Men en blog med fast "URL"... ja det bør jeg måske have, kan du give et eks. på en hjemmeside der har en sådan? 

Og tak for svar, Hanne

Fra København
Tilmeldt 12. Oct 15
Indlæg ialt: 5
Fra  Kognitivesamtaler Skrevet kl. 06:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar,

... at følge dokumentationen for at få den side man ønsker...

Kan det forklares på en anden måde, jeg er ikke helt med?

Mit overordnede tema er "at hjælpe folk videre med deres personlige problemer".

Temaet for lige dette "blogindlæg" er en øvelse i mindfulness.

Hilsen Hanne

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

I represent Morning Train, a young web agency in Odense. Morning Train has developed a FREE POP-UP software program that you can check here:
www.morningcatch.dk. It is exactly the same as MailChimp and you have both English and Danish settings.

It's an easy and intuitive piece of software that allows you to make pop-up windows for your website for free. It offers multiple forms of enrollment forms, and can be used to measure your SEO score, make forms for newsletters, or use for email marketing.
And then Morning Catch can be integrated with Google Analytics and Google Tag Manager, allowing you to get up to 15% more customers in your users.

Please check it out and tell me what you think about it.

Tilmeldt 18. Dec 13
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke din sides emne jeg refererer til, når jeg skriver tema. I wordpress installerer man jo et tema, der er en slags skabelon for sidens udseende.

Nogle er gratis, andre koster penge, men fælles for dem er, at udvikleren af temaet laver en dokumentation, dvs. en slags brugsanvisning/fremgangsmåde til, hvordan du arbejder med det.

prøv eventuelt at Google dit temas navn+documentation, så kan det være, der dukker noget brugbart op.

Generelt er det en god ide at købe et tema, der i højere grad bliver opdateret og udviklet løbende. Ofte vil du også få support med en købet.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)